Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Vrijmaking energiemarkt 07  (gelezen 2604 keer)

Offline Dolma

• boefer
Vrijmaking energiemarkt 07
« Gepost op: 22 oktober 2006, 16:38:28 »
Naar het schiijnt willen de energiereuzen niet samenwerken voor brussel met electrabel. Het schijnt dat ze conttracten aanbieden van 3 jaar zodat de consument die noodzakelijk naar electrabel zal moeten terugkeren als hij slecht bij kas is, problemen gaat ondervinden dan. De minister....wil ons zo beschermen. Dus brussel...bij electrabel blijven is momenteel de boodschap.
Dolma

Offline Dolma

• boefer
Re: Vrijmaking energiemarkt 07
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2007, 20:37:28 »
Vandaag 27.3.07 zei electrabel dat brussel wel vrijmaking heeft. Toch sta ik nog bij hen voor electriciteit maar is er een ander firma die de meters komt opnemen. ....onbekend...
Mogen we dan nuon of zo?
Dolma :'(

Offline Dolma

• boefer
Re: Vrijmaking energiemarkt 07
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2007, 17:21:05 »
April 07 zegt nuon me wel samen te werken met firma's maar nog altijd niet in brussel met de privé. Da's toch niet normaal. Wij moeten weer meer betalen.
Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 9
Total: 9