IK had advocate nodig bij aanvraag + TOELATING sociale woning dienst(en) deze moest bellen op mijn verzoek om uit te leggen dat ik een sociaal ingestelden belg zen ..DAN pas zei men oké oké ge ZOU om kunnen met die bruin & zwarte ginder

Dit wetende in het achterhoofd kreeg ik GEEN hulp of bijstand zoals het hoort van deze diensten of het ocmw ; vakbonden en dergelijke categoriseer ik ook als blanke belg ...jammer genoeg .
Mijn plan is GEEN vast adres GEEN domicillie en stil zwijgend verhuizen zonder wachten op mijnen borg die ik betaalde want dan zoek ik mij TERUG een gratis advocate .
JAMMERLIJK bemerk ik dat de juridische dienst(en) te Antwerpen dagenlijks volzet zijn als arme arbeider wens ik niet aan te schuiven of verder te vechten tegen bierkaaien bij wijze van schrijven ;-)
Ik verkies om her & der over gans vlaanderen mensen bewust te maken dat mensen worden uitgesloten en mensen armer worden gemaakt ...overal waar ik werk of winkel of op bezoek ga deel ik men kennis mee met derden zodat iederéén weet en beseft hoe sociaal België bezig is .
Momenteel leven er 15.000 arme arbeiders ( man/vrouwn) onder of op de armoede grens MET medeweten van onze heren en dames corrupt kostuum neukende ministers .
In mijn 12 jaar sociaal engagement heb ik ENORM veel bijgeleert van het rijkere soort waar ik in ben opgegroeit maar niet mijn weg in kan of wil vinden .
Ik vindt dat arme mensen MEER sociaal zijn ingesteld in woord & daad in vergelijk met het rijkere belgisch soort

jammerlijk eigenlijk want als dit nu niet zo was dan hadden we allemaal werk