Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Raad gevraagd met mogelijke uithuiszetting....  (gelezen 3312 keer)

Offline tjelly

• blueke
  • *
Raad gevraagd met mogelijke uithuiszetting....
« Gepost op: 29 november 2013, 01:11:08 »
Hey allemaal, ik heb een probleem. Wij staan voor een mogelijke uithuiszetting, zijn op 4 september moeten voorkomen en zaten in het 2de kanton in plaats van het eerste dus bij verstek veroordeeld dat we de woning moeten verlaten. Hebben dan verzet aangetekenden dit is voorgekomen 27 november, de rechter ging het thuis eens bekijken en ging de beslissing binnen 8 dagen laten weten. Nu open ik deze morgen men brievenbus en er zit een brief in van de deurwaarder dat wij via gerechterlijke weg de woning moeten verlaten op 09 december. De brief was opgemaakt op 25 november. Kan dit zomaar want heb hier men bedenkingen bij. Hopende op een snel antwoord. Alvast bedankt. Mvg tjelly

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Raad gevraagd met mogelijke uithuiszetting....
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2013, 22:15:32 »
terechte bedenkingen tjelly. Bedenkingen die ik al jaren maak en die niemand schijnt te horen. Maar dit is de "normale" gang van zaken in dit land. Jezelf best zo goed mogelijk voorbereiden. Spullen die je niet kwijt wilt geraken elders veilig proberen onderbrengen ( ouders, familie, betrouwbare vrienden ? )

Misschien ook langs het OCMW gaan en hen die brief voorleggen - al was het maar opdat ze achteraf niet kunnen zeggen dat ze het niet wisten

ik wens je veel sterkte

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 22
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 14
Total: 15