Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: chemtrail-log  (gelezen 23617 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
chemtrail-log
« Gepost op: 15 november 2011, 14:02:46 »
Gisteren had ik een telefoongesprek met peter vereecke vd belfortgroep. We waren het erover eens dat de zg chemtrails geen natuurlijk gevolg kunnen zijn vd verbranding van kerosine in straalmotoren.

We waren het echter niet eens over de frequentie waarmee chemtrails in ons luchtruim verschijnen sinds het symposium vd belfortgroep daarover.

Vandaar deze chemtrail-log om meer duidelijkheid te hebben in de toekomst. Het zou handig zijn moesten nog een paar mensen vanop verschillende locaties in vlaanderen en nederland deze log bij kunnen houden. Kwestie van liefst dagelijks even omhoog te kijken en hier te rapporteren wat je ziet en ook wat je niet ziet.

Ter verduidelijking ....

Strepen die achteraan reeds verdwijnen terwijl je vooraan het vliegtuig nog ziet zijn het natuurlijke gevolg vd verbranding van kerosine. Soms kunnen deze strepen lang zijn of kort. Dit is niet wat we zoeken. Dit zijn gewone contrails.

Door weersomstandigheden kunnen strepen soms wat langer blijven hangen. Ook dit zijn natuurlijke contrails.

Maar strepen die langer dan bvb een half uur blijven hangen en sommigen zelfs uren zijn beslist niet natuurlijk. Laten we daarom afspreken dat we vanaf een kwartier beginnen te spreken van chemtrails en dat we vanaf een half uur zeker zijn.

PS : Chemtrails bevatten meer dan alleen maar afvalstoffen van verbranding maar daarmee weten we nog niets zeker over wat ze dan nog precies meer bevatten. Er wordt daarover op het internet natuurlijk vanalles gespeculeerd en dit is begrijpelijk gezien dergelijke strepen toch met 1 of andere bedoeling moeten worden geproduceerd. Maar de bewijzen die aangaande de samenstelling op het net te vinden zijn zijn mijns inziens zeer mager en speculatief.

PS 2 wat mijn observaties betreft - tenzij ik anders vermeld zijn deze alle gedaan egens tussen dendermonde en ST niklaas.

PS 3 Hieronder wat foto's die chemtrails illustreren zoals ik ze bijna dagelijks zag voor het belfortsymposium erover. En volgens Peter ziet onze skyline er tot op de dag van vandaag nog altijd vaak zo uit. of althans dat maakte ik toch op uit ons gesprek.

« Laatst bewerkt op: 16 november 2011, 21:55:26 by Thierry »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
Re: chemtrail-log
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2011, 14:06:54 »
Vandaag en gisteren was er bij mij geen (natuurlijk)wolkje aan de hemel en gisteren heb ik om precies te zijn 1 vieze dikke onnatuurlijke streep gezien in het zuidwesten. Vandaag is er weer geen streepje aan de lucht.
« Laatst bewerkt op: 15 november 2011, 14:26:10 by Thierry »

Offline steffie1980

• VIP
  • boefer
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2011, 23:13:51 »
mm had er nog nooit over gehoord, maar vandaag tussen de bedrijven door eens het een en ander over opgezocht.
Ga er vanaf morgen eens beter op letten!

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2011, 23:37:02 »
Bedankt steffie. Het enige dat we nodig hebben is ogen en wakkere mensen die zich in de eerste plaats baseren op hun eigen directe waarneming en niet op die van gelijk welke anderen.

Offline steffie1980

• VIP
  • boefer
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2011, 10:10:02 »
Vanmorgen van school terug naar huis zag ik strepen. Dacht eerst van het licht worden maar de zon scheen me te fel dus kon het niet goed zien.
Thuis uitgestapt en richting fruitvelden gekeken. Er vlogen drie vliegtuigjes, enorm hoog met zo een lange witte streep erachter. Nu 1 uur later zien ze er nog wazig uit...

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2011, 13:02:09 »
Hier bij mij op dit moment strepen in raster in het noordoosten. In totaal tel ik er zeven. Toch is dit nog niets in vergelijking met wat we ooit een tijd dagelijks te zien kregen.

De hemel is vandaag weer volledig open.

Van de zeven die ik telde zijn er intussen tijdens het schrijven al enkele verdwenen. Dichtbij de horizon in het noordnoordoosten is er 1  uitgewaaierde streep die niet traag verdwijnt en duidelijk onnatuurlijk is. Dus ik tel 1 persistent streep.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2011, 17:48:55 »
momenteel bij valavond een raster gevormd door een achttal strepen recht boven mijn hoofd.

Edit De rest vd dag was er niets te zien.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2011, 16:09:57 by Thierry »

Offline steffie1980

• VIP
  • boefer
« Reactie #7 Gepost op: 16 november 2011, 19:49:31 »
vlak voor het donker een heldere hemel en geen strepen

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #8 Gepost op: 17 november 2011, 20:04:13 »
Vandaag gans de dag bewolkt en dus niks te zien.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2011, 14:31:11 »
Sinds een uurtje is de hemel opgeklaard en er is geen streepje aan de lucht.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2011, 16:27:10 »
Ik krijg net een groepsmail binnen van peter waarin hij aan de politie van evergem meldt dat er tussen 14 en 18 nov geen strepen te zien waren.

Hoewel ik toch hier en daar een streep zag in diezelfde periode kan ik die waarneming toch grotendeels bevestigen. Als er al strepen waren dan heb ik ze ferm moeten zoeken. En zelfs een tiental verdachte strepen op vier dagen tijd is niets in vergelijking met wat de fotos tonen in openingspost en wat ik lange tijd dagelijks heb gezien voor het symposium. Laat ik mijn waarneming sinds de start van deze log dus samenvatten als dat ik  ......   nagenoeg geen strepen heb gezien.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #11 Gepost op: 19 november 2011, 20:02:33 »
Vandaag een aantal dikke strepen - maar hoewel de fotos hieronder er misschien grellig uitzien is dit nog altijd niks in vergelijking met wat ik destijds alle dagen te zien kreeg.

« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 19:20:53 by Thierry »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #12 Gepost op: 20 november 2011, 15:32:52 »
Open hemel en de ganse dag geen streepje aan de lucht.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #13 Gepost op: 21 november 2011, 16:45:44 »
vandaag potdichte mist en dus geen waarneming mogelijk.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #14 Gepost op: 22 november 2011, 15:12:05 »
Sinds een uur of negen open weer dat nu net is dichtgetrokken. Geen chemtrails gezien.

Offline steffie1980

• VIP
  • boefer
« Reactie #15 Gepost op: 22 november 2011, 20:21:59 »
Gisteren 2 wederom boven de fruitvelden.

Vandaag niks te zien aan de hemel en het was hier toch helder

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #16 Gepost op: 23 november 2011, 19:23:23 »
vandaag geen chemtrails te bespeuren doorheen de gaten in het wolkendek die af en toe overdreven.

Offline willby

• VIP
  • boefer
  • Ben geen betweter, alleen veel ervaring (slechte)
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2011, 23:14:01 »
Ik heb eens nagekeken naar de lokatie, en wat blijkt?  Bij den thierry en bij steffie zijn er aanvlieg route's naar en van zaventem. ook op die bewuste plaatsen zijn er punten waar verschillende vliegwegen mekaar kruisen. Dat kan je makkelijk nagaan op de site met alle vliegvelden en vliegtuigen in real time ( 15 min vertraging) Zal hier de link plaatsen naar de site, echt tof om te volgen soms.
http://casperflights.com/
Dit is de nederlandse versie. veel plezier.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #18 Gepost op: 24 november 2011, 00:08:10 »
voor mijn verbinding is die site helaas te zwaar.

maar of vliegtuigen nu passeren of aanvliegen of vertrekken of op gelijk welke hoogte vliegen kan volgens mij niet verklaren waarom sommige van hun strepen uren blijven hangen.

hier in deze log is het ook niet mijn bedoeling om over chemtrails te wisselen van mening - het gaat hier louter over het weergeven van onze eigen waarneming - onze waarneming dus en dus niet die vh kmi en ook niet die van peter vereecke

met chemtrails bedoel ik strepen die langer dan 15-30 minuten blijven hangen - ik neem voor het gemak de naam chemtrails voorlopig over - over wat de samenstelling is van deze strepen en waarom ze gesproeid zouden worden en of het kmi gelijk heeft met haar verklaring of peter of iemand anders daarover wil ik vragen te discussieren in het andere topic over chemtrails - waar ik de komende dagen de verschillende visies erover ga samenvatten - hier gaat het dus nogmaals gewoon over niks anders dan wat onze eigen vierde wereld ogen waarnemen - dit is trouwens een fundamenteel belangrijke instelling die ik wil trachten te kweken bij de vierde wereld tav alles wat ons rechtstreeks en onrechtstreeks aanbelangt - geloof altijd eerst wat je eigen ogen je vertellen en laat je nooit door derden hun waarneming leiden. Waarom zou je immers de ogen van een ander geloven als je er zelf gekregen hebt.

Offline willby

• VIP
  • boefer
  • Ben geen betweter, alleen veel ervaring (slechte)
« Reactie #19 Gepost op: 24 november 2011, 11:28:25 »
Weet ik ook wel, maar als je zo enkele vliegtuigen strepen ziet trekken, is het een hele handige site. Dan kan je , en het vliegtuigtype zien (met een foto) en de vertrekplaats en bestemming, evenals de route welke gevolgd is.
Dit was zuiver informatief bedoeld, en geensins de bedoeling over het wat en hoe van die chemtrails. Alle vliegtuigen worden trouwens weergegeven. 

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2011, 13:09:34 »
Inderdaad ja.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2011, 15:46:57 »
Nadat het een uurke geleden is opgeklaard geen chemtrails te zien. En gisteren was de hemel ook te grijs om iets te kunnen zien. Volgens mails van Peter in mijn mailbox waren er deze ochtend en de vorige om 8h chemtrails te zien. Ik kan dat vanuit eigen waarneming noch bevestigen noch tegenspreken en wil onze loggers hier vragen de komende tijd extra waakzaam te proberen zijn in de vroege uurtjes. Ook nog volgens de belfortgroep zou de duitse overheid sproeien en weermodificatie recent hebben toegegeven en uitgelegd hebben als zijnde een pogen om de global warming tegen te gaan.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #22 Gepost op: 28 november 2011, 20:50:06 »
Gisteren geen chemtrails gezien en vandaag bij volledig open hemel ook niks. Volgens de groepsmail van peter gisteren en vandaag wel. Hier blijkt voor het eerst duidelijk dat mijn ogen iets anders zeggen dan de zijne.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #23 Gepost op: 1 december 2011, 11:37:11 »
eergisteren niks en gisteren hier en daar vaag een verdacht streepje bij volledig open hemel - wel een raster gezien bestaande uit minstens 12 strepen na zonsondergang, bij maanlicht.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #24 Gepost op: 2 december 2011, 00:49:08 »
Vandaag te bewolkt voor observaties.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655