Gisteren had ik een telefoongesprek met peter vereecke vd belfortgroep. We waren het erover eens dat de zg chemtrails geen natuurlijk gevolg kunnen zijn vd verbranding van kerosine in straalmotoren.
We waren het echter niet eens over de frequentie waarmee chemtrails in ons luchtruim verschijnen sinds het symposium vd belfortgroep daarover.
Vandaar deze chemtrail-log om meer duidelijkheid te hebben in de toekomst. Het zou handig zijn moesten nog een paar mensen vanop verschillende locaties in vlaanderen en nederland deze log bij kunnen houden. Kwestie van liefst dagelijks even omhoog te kijken en hier te rapporteren wat je ziet en ook wat je niet ziet.
Ter verduidelijking ....
Strepen die achteraan reeds verdwijnen terwijl je vooraan het vliegtuig nog ziet zijn het natuurlijke gevolg vd verbranding van kerosine. Soms kunnen deze strepen lang zijn of kort. Dit is niet wat we zoeken. Dit zijn gewone contrails.
Door weersomstandigheden kunnen strepen soms wat langer blijven hangen. Ook dit zijn natuurlijke contrails.
Maar strepen die langer dan bvb een half uur blijven hangen en sommigen zelfs uren zijn beslist niet natuurlijk. Laten we daarom afspreken dat we vanaf een kwartier beginnen te spreken van chemtrails en dat we vanaf een half uur zeker zijn.
PS : Chemtrails bevatten meer dan alleen maar afvalstoffen van verbranding maar daarmee weten we nog niets zeker over wat ze dan nog precies meer bevatten. Er wordt daarover op het internet natuurlijk vanalles gespeculeerd en dit is begrijpelijk gezien dergelijke strepen toch met 1 of andere bedoeling moeten worden geproduceerd. Maar de bewijzen die aangaande de samenstelling op het net te vinden zijn zijn mijns inziens zeer mager en speculatief.
PS 2 wat mijn observaties betreft - tenzij ik anders vermeld zijn deze alle gedaan egens tussen dendermonde en ST niklaas.
PS 3 Hieronder wat foto's die chemtrails illustreren zoals ik ze bijna dagelijks zag voor het belfortsymposium erover. En volgens Peter ziet onze skyline er tot op de dag van vandaag nog altijd vaak zo uit. of althans dat maakte ik toch op uit ons gesprek.