Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Elektriciteitsfactuur met 20 à 25 procent gestegen  (gelezen 3162 keer)

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
Elektriciteitsfactuur met 20 à 25 procent gestegen
« Gepost op: 4 augustus 2011, 16:46:34 »

En is overstappen echt goedkoper? En alle miserie erbij? Die gasten maken ook gewoon prijsafspraken hoor. Nog eens 25% erbij...

---

Nooit stapten meer mensen over naar een andere energieleverancier. Dat blijkt uit cijfers van de Vlaamse energieregulator Vreg. Reden is de gestegen energieprijzen: over de eerste zes maanden van 2011 steeg de elektriciteitsfactuur met 20 à 25 pct.

Momenteel wisselen maandelijks zo'n 20.000 afnemers van elektriciteitsleverancier, en zo'n 12.000 aardgasafnemers. Dat is een record. Daarmee zet de trend van 2010 zich door, toen het 'switchpercentage' voor elektriciteit 6,68 pct bedroeg, en voor aardgas 7,06 pct. Voor elektriciteit veranderden vorig jaar 212.885 afnemers van leverancier, voor aardgas 127.873.

http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/article/detail/1300956/2011/08/04/Elektriciteitsfactuur-met-20-a-25-procent-gestegen.dhtml

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Elektriciteitsfactuur met 20 à 25 procent gestegen
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2011, 20:55:26 »
Bij de joden haalden ze geleidelijk aan meer en meer voedingswaarde uit hun soep in de concentratiekampen. Tot ze hen uiteindelijk enkel warm water gaven met wat zout erin.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Elektriciteitsfactuur met 20 à 25 procent gestegen
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2011, 13:55:35 »
Ik had hier caloribel! Dus de syndic rekent gas mee. Heb 6 jar lang gezegd geen gas te bezigen en ook omdat dat te gvaarlijk is op onze oude dag. Nu op nieuw adres heeft dat meiske lampiris genomen ipv sibelga/electrabel. Moet je die haar fakturen zien zeg! Dat betaal ik niet hoor. Ze mag dus d e21ste hare lampiris afsluiten

IK bezig 65 euro electriciteit per maand bij electrabel. Dat is chauffage incluis. Dus gas en zo arrez vi derchi. IK heb ook sociaal t arief ech.

IKI ga dus die 65 euro even verhogen naar 80. Maar dan moet ik verhuisd zijn. Anders maken die ene knoop in 2 adrfessen en ik ben niet de enige klant dus kunnen ze zich vergissen.

het viel me al op dat met die energiemarkt vrijlating, nuon ervandoor ging te brussel want alle oude mensen blijven om het zich nietn moeilijk te maken bij sibelga/electrabel. Als wij brusselaars een probleem hebben om te betalen vliegen we automatisch naar electrabel terug. Waarom zouden we dan moeite doen.

Luiheid mag ons ook eens kenmerken n'est-ce pas.

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 6
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 5