Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: morgen weer zonder vast adres  (gelezen 3906 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
morgen weer zonder vast adres
« Gepost op: 28 april 2011, 01:05:43 »
mijn laatste post uit mijne studio - vanaf morgen verdwijn ik weer maar eens in het niets en wordt ik door een lieve meneer de deurwaarder voor de zoveelste keer weer eens administratief vermoord

met dank aan de anarchisten die ons land gekaapt hebben en onze verkozenen gijzelen en dwingen om geen regering te vormen zodat het anarchisme in onze "recht"staat als kanker lustig kan blijven verder woekeren.

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Tommeke
Re: morgen weer zonder vast adres
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2011, 17:33:50 »
 :'( :'( :'( :'( >:D

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2011, 19:08:25 »
Ach elke keer voelt het eigenlijk meer en meer als een bevrijding. En ik zal het schimmelkot niet missen. Het enige dat ik zal missen is de vaste internetlijn en mijn bad dat ik anderzijds toch al een half jaar nie meer kon gebruiken wegens geen gas

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2011, 19:12:01 »
Ben ook niet aanwezig geweest tijdens mijn ontruiming. Van de nacht daar vertrokken met mijn laatste lading spulletjes en de sleutels voor huisbaas, deurwaarder en polies langs buiten op de voordeur laten zitten. ... Aurevoir en bonnuit.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2011, 19:24:02 »
28 april   waar zit jij dan nu???? Bij de bijen? Weet zelfs niet welke gemeente hoor! Hoe kan jij mailen zonder elektriciteit?

Met goede bedoeling maar kan even niet volgen. Is er bij jullie wat ze hier een ais noemen. Die bezorgen woningen aan mindere prijs maar het zijn geen sociale. je kan je daar inschrijven. heb ik gedaan.

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 18
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 12
Total: 12