Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Goede huisvader  (gelezen 4608 keer)

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
Goede huisvader
« Gepost op: 24 maart 2011, 17:17:20 »
Vandaag het bezoek gekregen van iemand van de sociale huisvestingsmaatschappij. Controle, ofte Artikel 1728. Nog nooit een gewone huisbaas gehad, en komen die jaarlijks ook een keer op bezoek om te zien of het proper, etc..., is?

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Goede huisvader
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2011, 18:15:36 »
jep die betutteling is idd de keerzijde vd sociale huisvestingsmedaille

er zijn nog zo n paar zaken zoals bvb als je een voortuintje hebt - dan doe je daar niet mee wat je wilt - een stenen bloembak zetten ofzo kan al teveel zijn

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2011, 18:16:27 »
elke huisbaas heeft trouwens het recht om één keer per jaar te komen kijken - maar hij mag dat niet onverwacht doen

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2011, 22:22:01 »
Ze was, zoals elk jaar, vlug terug buiten. Alles was proper, iets wat -volgens haar- eerder zeldzaam is en de gevallen van extreme vervuiling niet zo zeldzaam.

Ik heb het niet graag, maar 1 keer per jaar moet kunnen. Je krijgt wel ook een brief een dag of 4 voordien. Enfin, die zie ik pas volgend jaar terug.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2011, 19:34:18 »
Je kan zoals ik als volgt kuisen:
koop in d edrogisterij een pot bruine zeep. Da's voor 10 jaar en neem telkens zo een soeplepel die je oplost in warm water. Roer en wacht even en giet in een lege plastiekfles. je mag schrobben!

Idem marseille zeep voor de was.Koop blokje en  schraap dat met zo'n appelschrapper. Doe de korrels in warm water, los op, wacht effe, en doe in plastiek fles. Ruikt zo ferm goed!

Javelwater of ammoniak koop je apart.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 20
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7