Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Electrabel int via Vredegerecht/gerechtsdeurwaarder  (gelezen 2796 keer)

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
Electrabel int via Vredegerecht/gerechtsdeurwaarder
« Gepost op: 1 oktober 2010, 10:05:48 »
Geval in den bouw hier. Openstaande facturen hebben betrekking op begin 2009. Ik ken niet alle details, maar na een procedure een veroordeling via het Vredegerecht en dus het bezoek gekregen (ben ik niet) van de gerechtsdeurwaarder voor de betaling. De openstaande som van 250 euro is er ondertussen 650 geworden.

Nieuwe politiek van Electrabel??

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Electrabel int via Vredegerecht/gerechtsdeurwaarder
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2010, 13:38:38 »
watermaatschappijen idem - tmvw heeft mij maanden geleden gedagvaard voor openstaande factuur van iets van een 500 euro - intussen is die factuur daardoor verdubbeld - deurwaarder speelt het keihard - hij eist 100 euro per maand van mijn 900 euro dop - de helft dus ongeveer van wat ik maandelijks overhoudt om te eten - uiteraard vertik ik het om te betalen voor hun vergiftigd water ( zitten allerlei stoffen in om ons mak te houden en minder oud te laten worden en onze hersenen aan te tasten )

dit nieuwe beleid is geen toeval - het is een beleid met slechts één doel - dat is het economisch slopen van de allerarmsten vd bevolking, met de crisis als excuus

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
Re: Electrabel int via Vredegerecht/gerechtsdeurwaarder
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2010, 01:04:05 »
Om de paar maanden kijk ik eens mijn meterstanden nu om te zien hoe het zit met mijn verbruik. Dit doende keek ik ook even naar de meter van desbetreffende persoon en zag dat er een "begrenzer" op zit, dus met een gleuf om met een kaart op te laden. Geen idee of dat al lang zo is.

Ik denk dat hij niet meer betaalde om op het sociaal tarief te komen. Blijkbaar is het innen van achterstallen door Electrabel een manier om dit te bemoeilijken. Nu, veel valt er bij hem niet te rapen, zelfs geen TV of computer... maar wel... een moto.

Vraag me af of ze die in beslag gaan nemen. Toen ik de eerste keer met een gerechtsdeurwaarder te maken had was het zowat zijn eerste vraag: "heb je een voertuig"?  Nee zeggen zal hem wel niet helpen want volgens mij kunnen ze dat zo nazien.

We zullen zien.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10
Total: 10