Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: klachten over budgetmeter electriciteit van eandis  (gelezen 4697 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
klachten over budgetmeter electriciteit van eandis
« Gepost op: 19 december 2009, 17:23:46 »
sluit uw budgetmeter electriciteit u ook volledig af van electriciteit nadat het noodkrediet is opgebruikt ?

werkt ook bij u de 10 ampêrefunctie enkel in de folder van eandis maar niet in de praktijk ?

meld het dan hier in dit topic of elders op het forum

want als wij geen bewijzen hebben van deze illegale manier van volledig afsluiten dan kunnen we het niet aanklagen. Kom er dus mee naar buiten mensen als jullie geen 10 ampere hebben.
« Laatst bewerkt op: 6 december 2016, 01:36:54 by Twan »

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: klachten over budgetmeter electriciteit van eandis
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2010, 18:30:34 »
In brussel ligt eandis met meters buiten sinds 1.1.2007. De ministers wilden het niet meer.

dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2010, 11:12:51 »
Nuon schijnt het ook op te geven in brussel! Caloribel:sibelga is de baas. Maar ja, als je neit kan betalen vlieg je toch terug naar hen toe! en je kan nooit weten dus blijven de mensen bij hen!

Dolma

Offline ziggyman

• blueke
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2011, 20:06:44 »
ik heb dat ook niet die zgz 10 amp als ik het vraag bij eandis krijg ik van antwoord ja we weten het ook niet bij jou is da nie geactiveerd gewoon ellendig dan heb je niks meer

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 6
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 6
Google