Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: hij slaapt op straat en de huizen staan leeg  (gelezen 2552 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
hij slaapt op straat en de huizen staan leeg
« Gepost op: 11 november 2009, 23:45:51 »
« Laatst bewerkt op: 25 november 2016, 23:29:47 by Thierry »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: hij slaapt op straat en de huizen staan leeg
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2009, 00:00:57 »
ik las gisteren in de krant dat de lijst dedecker een meldpunt heeft opgericht voor leegstand van sociale woningen - had het nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar dat is natuurlijk een prima initiatief van de lijst dedecker

nu nog die werklozenfobie afleren en ontdekken wat de echte oorzaken zijn van werkloosheid

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2009, 00:17:02 »
/>
zie ook www.leegstand.be
« Laatst bewerkt op: 25 november 2016, 23:22:32 by Thierry »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2009, 00:51:47 »
wat ook mogelijk is dat is dat de leegstand door de ldd wordt aangegrepen om de nutteloosheid van sociale huisvesting aan te voeren

en eigenlijk is het vws ook niet zo voor sociale huisvesting ( allemaal dezelfde maohuisjes stinkt veel te veel naar communisme )

het beste zou nog zijn dat de regering maatregelen trof zodat de vastgoedmarkt terug gezond werd ( tegen pandjesmelkerij dus ) en iedereen daar aan een redelijke prijs iets kon huren en zelfs iets kopen en dat zo een sociale huisvestingsmaatschappij overbodig werd

deze huizen staan toch leeg en zouden ook gewoon weg gegeven kunnen worden aan daklozen ( nu gebeurt er immers toch niks mee en worden ze in feite ook weggegooid )

indien de overheid sociaal woningen zou weggeven dan zou dat de schaarste tegengaan en de prijzen terug doen dalen en dus gezonder maken

eigendom is bovendien ook de beste garantie tegen verwaarlozing en daklozen die er zich zouden kunnen vestigen kunnen daar terug een leven opbouwen en na een tijdje mss zelfs gaan werken

maar dit alles zal natuurlijk niet gebeuren en waarom zouden de daklozen op de administratieve mallemolen wachten ? want in plaats van de ldd de woningen te laten vragen kunnen daklozen ze gewoon pakken - door ze te kraken - waartegen NIKS kan worden gedaan

en zo zijn de daklozen eigenlijk ook mee de schuldig aan deze leegstand - want zij kunnen deze huizen dus kraken
« Laatst bewerkt op: 12 november 2009, 00:54:27 by kobaf »

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 18
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 4
Total: 4

© vierdewereldsyndicaat.org