Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: de voicemailfraude  (gelezen 5105 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
de voicemailfraude
« Gepost op: 5 november 2009, 14:37:19 »
ik vind het schandalig en schurftig dat als je iemand belt dat je dan na drie keer bellen reeds op de voicemail terecht komt en dat dit dan geld kost

uiteraard doen die strontsmoelen van de mobiele telefoniebedrijven dat opzettelijk zo - zo kunnen ze telkens een gesprek aanrekenen

er zou een wet moeten komen die dergelijke praktijken verbiedt
« Laatst bewerkt op: 6 december 2016, 23:50:46 by Twan »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: de voicemailfraude
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2009, 14:40:07 »
ik probeer nu oa kameleon te bellen op zijn gsm maar omdat die dakloos is kan die niet opnemen - denk ik

moet je wel stoer voor zijn he om een armenorganisatie die één van haar leden in nood probeert te contacteren zo van de weinige middelen die ze heeft te beroven  >:D >:D >:D

vuile dieven
« Laatst bewerkt op: 6 december 2016, 23:51:18 by Twan »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 17 december 2009, 10:11:44 »
het is in mijn geval de schuld van proximus dat ik geen gsm meer heb ech. had even een woordje met d emut hierover. We proberen u te bellen maar er is geen aansluiting. Nee, geen telefoon mensen. Alleen mail. Jawadde!!!! Ne mens zonder telefoon kunen ze zich niet meer voorstellen! Ja ze hebben die telefoon geblokkeerd op dat oud nummer en me tot een kaart verplicht die ik niet wou. Ik wil den aldi!!!! Ik kan niet kaartje sim overschakelen! ongeldige sim.

Dolma

Offline willby

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Ben geen betweter, alleen veel ervaring (slechte)
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2011, 19:01:51 »
ik vind het schandalig en schurftig dat als je iemand belt dat je dan na drie keer bellen reeds op de voicemail terecht komt en dat dit dan geld kost

uiteraard doen die strontsmoelen van de mobiele telefoniebedrijven dat opzettelijk zo - zo kunnen ze telkens een gesprek aanrekenen

Voor de mensen welke probleem hebben als hun tel. te snel op het antwoordaparraat, heb ik hier enkel tips voor de verschillende operatorenom instelling van de voicemail te wijzigen.

Je kunt het aantal seconden perfect instellen op voorwaarde dat je een abbonement hebt.
Een eenvoudige code op je gsm intikken volstaat.
Dit werkt bij verschillende operatoren bij navraag hiervan.

Mobistar: **61*5555**30 en afsluiten met hekje

Base:       *61*+32486191933**30 en afsluiten met hekje

Proximus  *61*+32475151516*11*30 en afsluiten met hekje

De '30'staat voor het aantal seconden dat je gsm rinkelt voor je voicemail de oproep onderschept.
Bij Mobistar kun je intekenen op een pro voicemail om de telefoon gedurende 60 seconden te laten overgaan.

Tot Uw dienst willby

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2011, 19:17:25 »
awel het probleem is net dat dit niet gaat met een betaalkaart - wel met een abbonement ja - maar de meesten van ons kunnen zich dat niet permitteren

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2012, 18:33:50 »
aldi kaart is goedkoper per 10 euro. je krijgt een hoop sms gratis! Ik zou sms zenden! Geen abonnement dus!

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 9
Total: 10
Google