Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Brussel (infeite moet ik me elders zetten) maar het is gas en electr  (gelezen 3146 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Brussel (infeite moet ik me elders zetten) maar het is gas en electr
« Gepost op: 28 november 2008, 10:36:42 »
Ik heb een papier van vipo tegemoetkoming(laagste tarief als gehandicapte of zieke). Ik denk dat wij daardoor in een aparte categorie terecht komen die niet tot de gewone aanbiedingen van de betreffende maatschappijen staat. Ik heb van nuon begrepen dat we dus niet lager kunnen qua prijs.

Maar welke formule is nu de goedkoopste en bij wie?

dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Brussel (infeite moet ik me elders zetten) maar het is gas en electr
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2008, 12:16:30 »

Maar welke formule is nu de goedkoopste en bij wie?

dolma
het enige dat ik daar zeker over weet is dat er daar de grootste onzekerheid over bestaat

er zou een site zijn www.vreg.be ofzo waar je kan berekenen wat voor jouw het goedkoopste is

volgens mij is het echter wel zo dat als nuon nu bvb de goedkoopste is dit niet betekend dat ze dit binnen een half jaar nog steeds zijn - die vrijmaking vd energiemarkt blijft er hoe dan ook een zottekesspel van maken.
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kameleon

• dakloze
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2008, 14:46:39 »
en ik denk ook dat het van jaar op jaar verandert, telkens van leverancier veranderen lijkt me ook  nadelig op termijn

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2009, 18:14:01 »
Ik veronderstel dat dat sociaal tarief onderhuids de neiging heeft op te wekken dat wij elk moment slechte betalers kunnen zijn. Daarom is dat 1 tarief en moeten we bij sibelga en electrabel blijven.(denk ik). Nuon zei het ook. Want moest ik niet betalen dan moeten we weeral papperassen invullen om terug naar electrabel te gaan of sibelga.

Vermits wij hier 1 ketel gas hebben voor het hele huis, kan je wat gas betreft geen sociaal tarief hebben, en niet niet betalen. Da's plezant zie. Da's nog een wet die ze moeten aanpassen!

Dolma

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Tommeke
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2009, 19:39:48 »
Vermits wij hier 1 ketel gas hebben voor het hele huis, kan je wat gas betreft geen sociaal tarief hebben, en niet niet betalen. Da's plezant zie. Da's nog een wet die ze moeten aanpassen!
1ne ketel met slechts 1nen teller of heeft ieder ook nog nen aparte teller ,want dan moet dat sociaal tarief dus wel kunnen

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 8
Google