Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: "Energiekorting voor sociale huurders stelt niets voor"  (gelezen 2934 keer)

Bokkerijder

• Gast
"Energiekorting voor sociale huurders stelt niets voor"
« Gepost op: 30 november 2005, 17:41:48 »

29/11 "Energiekorting voor sociale huurders stelt niets voor"
De energiekorting die minister van Wonen Marino Keulen (VLD) voor sociale huurders voorziet, stelt niets voor en zal sociale huurders ook in de problemen brengen wanneer die ondoordacht overstappen naar een andere energieleverancier.
Dat is de conclusie van een ronde tafel rond energiearmoede die maandagavond op initiatief van ACW-Limburg in Maasmechelen plaats vond. De christelijke werknemersorganisatie dringt er bij de minister op aan om het voorstel dat hij hieromtrent lanceerde opnieuw in te trekken en vraagt hem om met een beter initiatief op de proppen te komen, aldus Koen Albregts van ACW-Limburg.

Bron: Het Belang van Limburg, 29 november 2005.

Offline cookie

• VIP
  • blueke
  • *
RE: "Energiekorting voor sociale huurders stelt niets voor"
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2005, 23:02:09 »
En wat dan met de mensen die niet sociaal huren? Zo zijn er velen die gedwongen worden door de ellenlange wachtlijsten, om nog in de prive sector te huren. Dezen moeten zowieso meer huur betalen en krijgen dan ook geen korting

Offline Dolma

• boefer
Re: \
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2006, 10:14:01 »
Tot eind 05 woonde ik in een sociale woning. Opeens die mazoetfaktuur 40.000bef erbij! Ik heb ze juist afbetaald. Da's geen sociale woning niet meer. En als ze nu 07 de waterfaktuur verdubbelen(ben het aan het navragen!). Ik kreeg 15 euro of iets meer van de staat cadeau. Da's de moeite gastten! Schandalig gewoon. Ik ben het beu want ze luisteren toch niet. Picquet kan niks doen, grouwels ook niet.
Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 6
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 4
Total: 4