Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: water  (gelezen 4737 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
water
« Gepost op: 28 april 2008, 12:07:03 »
voor sommige minder gegoede mensen(vlaanderen) zou er een soort premie hierop te verkrijgen zijn!(radio gehoord)  Mogen wij dat in Brussel ook hebben?

Brievenbussen moeten vanaf 2009 groter zijn, de grootte van een rechthoekig briefenvelopje!

Gas-en electriciteitspremies zijn er alleen voor de minder gegoeden!

Hou u op d ehoogte
dolma

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Tommeke
Re: water
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2008, 16:36:32 »
Is geen premie ,maar een vrijstelling van de waterheffing.
En die moet je aanvragen nadat je het aanslagbiljet in de bus hebt gehad ,samen met de bewijzen dat je onder het WIGW statuut valt.
Eigenlijk zou het een beetje schandalig zijn mocht dit in Brussel niet zo zijn.
Elke Belg gelijk voor de wet of vergis ik me weer?

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2008, 16:47:06 »

Elke Belg gelijk voor de wet of vergis ik me weer?
tja sinds de federalisering heeft vlaanderen en wallonie en brussel apart het recht om te beslissen of ze zo n zaken aan hun burgers toekennen of niet - daarom hebben ze ook een aparte regering, parlement, verkiezingen enz

dus tenzij dit een beslissing en maatregel is van de federale (belgische ) regering vrees ik dat ons dolma weer pech gaat hebben  ...

weet je nog van welke minister het uitging dolma ? dan kunnen we eens kijken tot welke regering hij behoord en dan kunnen we zien of je dit gaat krijgen of niet
« Laatst bewerkt op: 28 april 2008, 16:49:30 by kobaf »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2008, 16:49:01 »
de post staat dacht ik in alle geval onder de federale regering - dus vermoed ik dat het een federale reeks van maatregelen zou kunnen zijn

enfin laat ons hopen voor dolma
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2008, 12:16:48 »
he het aan de brusselse watermaatschappij doorgestuud(kwam van msn), en naar die syndic. Ik vind het niet meer. Maar de mij zal wel antwoorden denk ik. Dan zeg ik het u verder.

Dat is juist wat ik de vdab zei daaarstraks, wij brusselaars kloppen overal naast. We zijn ook buitengesloten van vlaamse zaken. We worden hier automatisch apart gezet, uitgesloten, en hun frans kopke gaat voor. En dan doen ze nog alles verkeerd(ivm premies). Dat mijn portemonnaie er mee in zit, foert!

Vlamingen kom dus niet in brussel wonen, ze willen je eruit! Ik voel het elke dag. En jette is een vlaamse gemeente! Nu niet meer hoor.

Ik wacht effe op antwoord dus
dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2008, 09:07:32 »
ik zit weer op die syndic ech! het is den diene die dat moet doen en brusselaars hebben er geenr echt op zei mevrouw Quagheneur in ons gemeentehuis. Ik mag vlaanderne niet met brussel vergelijken.
Alhoewel ikzelf een koud en warmwatermeter heb!

Ne ik denk weeral dat ik het niet kan krijgen! Ik lig er continu uit!
Hier in huis gaan de twee limburgers verhuizen....om dat eeuwig gepest! Vanhengel moet geen vlamingen naar brussel lokken, we worden weg gepest!

Ik heb er echt genoeg van

dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 6
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 2