Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Valentijn commercekak  (gelezen 2008 keer)

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
Valentijn commercekak
« Gepost op: 13 februari 2008, 08:11:32 »
Persoonlijk ervaar ik het geloof in ware liefde dat ik ooit had als één van de belangrijkste oorzaken van het armoedegevoel waarmee ik nu in dit leven sta.

Als man word je wel geacht te kunnen voelen als het gaat om liefhebben, maar als madam beslist om je te dumpen moet je toch nog altijd aan die oude verwachting voldoen dat een man geen gevoelens heeft.

Anderzijds zijn de enige voruwen waarvan wij mannen kunnen verwachten dat we ze zomaar mogen dumpen de hoeren waar we wel voor moeten betalen per vijf "gezellige" minuten.

Hoe zit het nu feitelijk met het feminisme?
Is het op een peil geraakt waar het normaal is dat vrouwen geen graantje respect meer hebben voor mannen, omdat mannen voor vrouwen nog slechts selfempowered dildo's zijn waar je geen batterijen of recyclagetaks voor moeten betalen?

Als ik werk dan werk ik om te leven, als ik leef dan leef ik om lief te hebben, als ik niet mag liefhebben, waarom zou ik dan werken?

Misschien moet ik dat eens aan één van die bitchen van het interimkantoor gaan vragen?
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2008, 08:13:49 by freedomdrummer »

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 49
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 23
Total: 24