Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: energie in het algemeen mevrouw Crevits en zeer dringend.  (gelezen 3156 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
energie in het algemeen mevrouw Crevits en zeer dringend.
« Gepost op: 21 november 2007, 08:29:50 »
Minister crevits onderneemt wetsvoorstellen om ons financieel te steunen. Maar ik zit hier in ene huis met 9 huisbazen en 10 appartementen. Twee mensen zijn gehandicapt en genieten infeite van verminderde waarde dankzij de zwarte olv straat. Maar wij hebben een syndic. Dat is normaliter zo een ventje die ook verzekeringen aan wil bieden en dan dat soort boekhouding erbij neemt. Algemeen besproken, zijn dat afzetters. Moest mevrouw Crevits dit lezen zeg haar dan dat het afzetters zijn. Ze en zeker die van ons houdt met ons rcht op prijsvermindering gas(caloribel en warm water) geen rekening. mag dat? De som warm water wordt berekend aan uw metertje in het appartement(als er al 1 staat). Caloribel aan hun meter maar we betalen allen dezelfde volle prijs. Ik vind dus letterlijk dat mevrouw Crevits dit hier moet lezen en moet ingrijpen of er een wet voor uitvinden, en dit dringend.

Wat zei ze ook weer op tv of heb ik dat verkeerd verstaan? Als men dakisolatie zet, krijg je een hoop premies. Dus wordt de verminderde som gedeeld door ons 9 huisbazen. En...de personen die gehandicapt zijn krijgen de te betalen som als ze klein huisbaasje zijn zonder middelen dus, totaal van minister Crevits aangeboden! ????????Dat zou interessant zijn.

groetjes
Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: energie in het algemeen mevrouw Crevits en zeer dringend.
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2009, 11:26:40 »
Ik dank de goede raadgevers op dit forum ivm caloribel, om minder te consummeren.

Vraagje:
gasprijs.....(is dat per liter of zo)
en dan die eenheden caloribel(van dat meterke ech)....
is nu die liter gelijk aan die eenheid
of hoeveel liter is een eenheid?

Wie weet er hoe men zulk een ding berekent? Ik ben geen boekhouder ech.

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 8