Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: water PIDPA  (gelezen 6504 keer)

Offline guru

• boefer
water PIDPA
« Gepost op: 24 september 2007, 22:05:49 »
wonder by wonder   maar vandaag heb ik hier terug stromend water door de leidingen   en blij natuurlijk  na  een ruim een jaar zonder water gezeten omdat de rekeningen niet kon betalen en na jaren ocmw geloop en discusies hebben ze toch geholpen     nu nog gas   dat wordt nog een nder ervaring bij in deze maatschappij               guru

Offline duncan

• boefer
Re: water PIDPA
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2007, 22:57:56 »
ik had ook is paar maanden bijna een jaar geen basis behoeften waaronder water , stad had alles op papier gezet jaja maar ik, ik kreeg niks just 1 mini verblijf voor mij alléén dus men kat moest ik opeten ofzo  :o

hun kalk gehalte jodium, sodium sulfaten en hun chloor gehaltes zen NOG ALTIJD veels te hoog , water drinken is dus giftig tenzij ge geen kanker wilt ofzo kunt ge beter water koken ,thee of koffie zetten of soort filter zoals ik .

ben in ieder geval blij da je al wa kunnen wassen of afwassen of poetsen ;)
« Laatst bewerkt op: 26 september 2007, 02:03:53 by kobaf »

Offline peterw

• blueke
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2013, 12:12:37 »
Hoi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Krijg niet eens een antwoord als ik vragen stel over wanneer we terug water krijgen

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2013, 00:51:03 »
terug aan water geraken moet je doen langs de adviescomissie - zeur erover bij het OCMW - ze zullen verwachten dat je een paar keer iets betaald en afbetalingsplan tekend enzo en dan kun je met die betaalbewijzen via het lac terug aan water geraken

dit is als ze het wettelijk gespeeld hebben en je met toestemming vh lac hebben afgesloten

ik weet niet hoe jij woont maar overweeg misschien ook eens andere mogelijkheden - regenwater opvangen (voor wc bvb ) - een waterput laten boren kost zo belachelijk veel niet en het is altijd plezant om niet van die klootzakken te moeten afhangen

Offline peterw

• blueke
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2013, 14:52:47 »
is een huurwoning en dus is een wateput niet echt doenbaar. Hebben trouwens ook geen tuin. Afbetalingen doen is natuurlijk niet mogelijk als ik enkel leefgeld krijg elke week.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23699
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 5
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© vierdewereldsyndicaat.org