Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: het verstand van België  (gelezen 2855 keer)

Offline mahard

• blueke
  • *
  • Geslacht: Man
het verstand van België
« Gepost op: 13 september 2007, 12:31:10 »
Ons mooi land, bestuurd! door lelijke mensen.

Dit land is in het tekort van huisvesting en een toenamen van armoede.
Waar het bestuur wou overdenken hoe hier een gedeelte oplossing in te brengen.
Ik begrijp! wat zij ons kunnen ontnemen is belangrijker dan de oplossing.
waar twee minder bedeelde een huis delen is de staat er om te zeggen het mag niet of we halveren u sociale uitkering.
veel burgers die momenteel twee adressen hebben door deze wet.
wil je iets doen aan de wild groei van armoede, criminaliteit en huisvesting is in de eerste plaats hier verandering in brengen zo minder bedelde door samen te leven het iets gemakkelijker krijgen.
En het voor hun mogelijk is terug tot waardig persoon in onze maatschappij te leven.
Blijkbaar geloven de heren dat ieder burger wel steelt zo zij stelen en bedriegen om hun loon te verzekeren.
Blijkbaar geloven zij dat wij zo slecht zijn, dat we hun evenaren.
Gek he! anders hebben ze geen geweten, kan natuurlijk ook zijn; als ik hoor en zie wat zij voor woorden uit hun debken spreken en de werken die er gebeuren naar de vrede van het land.
Ze geven ons het bewijs om er niet in te geloven en verplichten door weten te geloven en te respecteren.
Ik heb geen diploma’s aan de muur, gelukkig! anders zou ik hun gekte hebben aangeleerd.

De oplossing is in de erkenning van de fout.

WarmHart
Kinderen uit mijn kindertijd wordt eens volwassen.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: het verstand van België
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2007, 11:32:03 »
waar twee minder bedeelde een huis delen is de staat er om te zeggen het mag niet of we halveren u sociale uitkering.
veel burgers die momenteel twee adressen hebben door deze wet.
wil je iets doen aan de wild groei van armoede, criminaliteit en huisvesting is in de eerste plaats hier verandering in brengen zo minder bedelde door samen te leven het iets gemakkelijker krijgen.
En het voor hun mogelijk is terug tot waardig persoon in onze maatschappij te leven.

voila hier raakt ge een heel belangrijk thema aan. een structurele oorzaak van armoede die heel gemakkelijk kan worden weggenomen.

het probleem is dat op het moment dat men de sociale zekerheid maakte er geen armen bij betrokken waren. Er waren alleen rijken betrokken ( bvb vastgoedmagnaten ) en deze heren stelde natuurlijk de sociale wetgeving naar hun wensen op. en niet naar die van ons.

dat mensen die samen gaan wonen een lagere uitkering krijgen dient het belang van de vastgoedsector. en niks anders. bewijzen heb ik dus verder niet nodig.

nu volgende vraag is natuurlijk - wat gaan we eraan doen ?

ik zou binnenkort actie willen voorstellen rond twee thema s ( tegelijk als het kan )

1.gelijktrekking van de uitkeringen tss samenwonenden en alleenstaanden.
2. Nu moet men om een sociale hypotheek te kunnen bekomen van het vlaams woningfonds minstens 1 kind hebben. Dat is regelrechte discriminatie. Mensen zonder kinderen zijn evenveel waard als mensen met kinderen.
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline duncan

• boefer
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2007, 19:47:52 »
FEITEN + BEWIJZEN :

Commercieel Blankenbergen
Oostende
Bredene ( zitten naturisten maar die hemme geen geld veur 2 adressen)

ALLEMAAL plekken waar immo kantoren VEEL geld binnen keren door rijk stinkende bank directeurs en dergelijke managers ( kbc / fortis/... ) die 'meer' dan 1 adresje hebben .

Jajaja ook BRAVE politici huren daar ...zen dan kerels die komen kafferen over de nieuwe man en opvoeding maar ZELF hebben ze enkele domicilies en hoerenloperij :(

Wij sukkels hebben niks en da maakt mij behoorlijk boos ...AL deze kennis wat ik hier neer schrijf WEET ik van men sociale functie's waar men dichter bij de burger staat dan andere beroepen .

Wel schreef ik deze kennis NIET bij politics ....eerst moeten die daar leren lezen en schrijven dan mogen ze wa zweten over het misnoegd Belgisch imago DAN pas openbaar ik dit soort kennis .

Voorlopig mogen ze nog wa afzien zodoende kan ik het imago van ENKELINGEN daar zwart maken omdat ze dit ook met mijn persoon doen .

Deze enkelingen zijn anarchisten en helpen armen ook MAAR ....op een gehéél ander niveau dan ik , Kobaf en andere doen tegenover de armen in het algemeen .

Die enkelingen zijn NU AL macht & aankijk aan het verliezen , hun frustraties aan het afwerken op mijn persoon wat niet werkt omdat ik hier een te sterk karakter voor heb met als gevolg dat ze zichzelfs belachelijk maken op www en politics :)

Sommige krijgen respect zonder het af te dwingen , sommige krijgen hulp bij toeval alsof god het ons loont .

Tegenwoordig maken ze mensen die de waarheid verkondigen af op straat of voor hun appartementje gaande van een russische journaliste tot P.Fortuin en België .

Mocht men mij morgen afschieten omdat ik het opnam voor mijn naaste armen dan ga ik over naar de andere wereld met een glimlach ...en een grotere voldoening .

Vele vroegen me om te zwijgen en dergelijke maar dat kan ik niet meer want ik ontwikkel en genees mijn persoon en heb geen intentie dit te stoppen .

Vele zen dus corrupt gaande van Rusland tot België ...eigenlijk wereldwijd , vele foefelen administratief terwijl wij armen amper 1 papiertje krijgen .

Eén van de redenen waarom ik een strijder ben voor & in het goede .

Almachtigen topic den dezen  ;)

Fijn hoe MEER waarheid hoe moeilijker het imago van België wereldwijd successie blijft halen en kennen ....is hard nodig want er mag is gepoetst worden aan den top .

Offline mahard

• blueke
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2007, 12:43:23 »
Even nadenken de goddelozen zullen voor de Godvrezende werken.
Waarom ook niet?
Door het woord hun geweten den dienste stellen van  het volk.

Wat houdt ons tegen het woord  te spreken naar het mens zijn?
Ik weet wat zij denken en zeker ben ik dat er meer mensen weten waar en wat er schort aan dit land.
Het lijkt wel dat wij gelukkig mogen zijn belasting te betalen voor verrijking van mensen die niet wensen te werken naar opbouw, maar steeds weer hun onrecht rechtvaardige door twijfel te zaaien in ons recht, wat wij overhouden na het betalen van belastingen moeten we uitgeven voor het voeden van de kippen, (Advocaten, rechters, deurwaarders en notarissen.
Die mensen die studeren naar dat wat van zich zelve zegt niet  begrijpend te zijn.
Logisch, realistisch en beschaafd, niet????
Zeker we hadden maar wat beter moeten leren liegen, dan hadden wij de arme mogen bedriegen.
We moeten God zijn om in dit land te weten wat al die verstandige personen in één flansen zonder er zelf rekening mee te houden.
In het eerste regering jaar Verhofstadt, is er een wet gestemd die misbruik tot gerechtelijke vervolging stelt.
Als de heren dit binnen hun rangen willen na leven, heeft het recht van België nog toekomst willen zij er niet aan is het land overgeleverd aan de teleurstelling die terreur stelling word.
Ik stel me al even de vraag, waneer we de eerste bom gordel vinden rond de buik van één van onze kinderen?
En uit de waarheid van mijn leven, er zijn vele momenten geweest als ik er eentje had hem graag binnen een rechts gebouw  zou gebruiken in de zekerheid goed te doen.
Waneer wordt de zelfdoding van onze kinderen  in het ander als martelaar gesproken?
Heren, denk hard en goed na waar je mee bezig bent. Want niet ieder heeft respect voor zijn leven .
Dit doe je niet in de weelde van het leven, dit doe je als je de zekerheid hebt dat het niet klopt waar je in leeft zo de waarde van het leven niet word gekend door het kind de hoop verliest en geen levens waarde vind.
God bestaat niet zeggen zij die door de misleiding hun brood verdienen.
Wees voor je zelf eerlijk, een arme steelt niet anders zou hij een dak hebben, is het niet uit zich zelve dan in de gevangenis waar ze ons 200euro per dag kosten, plus de ellende van gedupeerde, wat is een dakloze minder dat hij is overgeleverd aan het minderwaardig leven?
Het is niet omdat zij zeggen dat de GEEST van GOD niet bestaat Wij het Woord niet mogen ontvangen samen brengen en spreken voor elkander.
WarmHart

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 14
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 6