Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: brussels woningfonds  (gelezen 2427 keer)

Offline Dolma

• boefer
brussels woningfonds
« Gepost op: 14 juli 2007, 10:30:03 »
Door die te dure woninghuurprijzen in het Brusselse....
zitten velen in de problemen ech
maar gelukkig is er het woningfonds opgericht en je kan driem maand huurgarantie lenen, of vor een aankoop, of er een appartement aanvragen, enz...
Dit prachtig initiatief vind ik een goddelijke uitvinding, en gelukkig bestaat dat nu ech.
Mar wat lees ik in deze week te brussel:
ze hebben zodanig succes dat ze voor 2007 geen lening meer kunnen geven. We zijn juli!

Dat wil toch genoeg zeggen hoe erg het in brussel gesteld is. En ze doen nog voort met huurprijzen verhogen hoor. Dat stoppen van de index dat ik in 1986 vroeg....is nog niet uitgevonden.

Dit is alarmerend. En hoe gaat het met hetzelfde fonds voor vlaanderne of wallonië? Weet iemand dat

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: brussels woningfonds
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2007, 09:33:30 »
Naar het schijnt gaan ze hier te jette aan de jules lahayestraat aan die sociale woningen een stukje bijbouwen. Maar er is al groot protest want er klopt iets niet met de samenstelling(geen hof meer voor de kinderen of zo). Een sociaal woningblok komt bij me over als een opeenstapeling van koeien. En je hoort er alles(van ervaring geweten).
Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 22
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 16
Total: 17