IK had een advocate nodig om toegang te MOGEN krijgen waarna een vriend me tijdenlijk hielp in een 'NOOD' situatie .
Tegenwoordig WEET ik dat rekenen op een dienst ( ocmw/goede woning/abc woning....ect...) of een vriend NIET helpt GEEN zekerheid biedt en geen oplossing is .

Zoals vele reken ik dus op niks of niemand ; wel laat ik het niet om SLECHTE reklame te maken hierover .
Toen ik bij de tir werkte in Hoboken op t'kiel leerde & ZAG ik dat sociale verhuur kantoren MEESTAL hun technische dienst inschakellen bij schade van een pand maar deze schade wordt ENKEL gerepareert bij de niet belgen of allochtonen .
Zo ken ik een tiental belgen waar hun schade aan water leidingen , wc en andere hygiënische aparaaten NIET gerepareert werden terwijl men daar met kinderen leefde enkele jaren terug .
SOMMIGE sociale wonings diensten en hun technische diensten werken maar dan moet je al geluk hebben + een goede dienst verlening .
Geloven in iets van zekerheid is dus nihil geworden bij mij & tal van Antwerpenaren.
Die vrouw met kinderen woont nu gelukkig beter & niet via een sociale wonings dienst of verhuur kantoor want deze bestaan er ook .
Leerzame topic vindt ik dit