Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Van Diwali tot 9/11  (gelezen 58853 keer)

Offline Dolma

• boefer
Van Diwali tot 9/11
« Gepost op: 1 november 2005, 10:00:29 »
Ik wens jullie een happy Diwali lichtfeest toe. Da's beter dan een zure smoelen christen gezicht ech. Licht in duisternis. De overgang naar een hogere sfeer voor onze overledenen en ook voor ons innerlijk zelf een beter begrijpen.

Da's toch mooi.  Mooier dan smoelen trekken.
Tot horen
Dolma
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2009, 17:24:17 by kobaf »

Offline Dolma

• boefer
iemand was bezig
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2005, 17:03:07 »
Iets aan te maken ivm leningmij ivm woningaankopen maar doordat ik xp heb moeten uitschakelen en weer aanschakelen, ben ik die persoon kwijt.  Wie was het want ik heb ekstra info aan te bieden.
Dolma
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2009, 17:09:35 by kobaf »

Offline Dolma

• boefer
9/11
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2006, 09:59:49 »
Telkens ontvoerd men meisjes.....vandaag 2 juli auderghem aan het bos weer jongedame dood gevonden, schedel ingeslagen.

Dat ik een hekel aan christenen heb...is logisch. Steek uw kinderen eens enfin in bed als ze jong zijn om 8 uur! Nee gisterenavond om en na 22 uur liep dat hier in het park tegenover nog te spelen te Jette. Ontvoer ze maar mensen, ze zijn er belangloos en voor niks. Mij hindert dat!

U ziet genoeg wat er heden ten dage gebeurt aan elkaar aanvallen, en je laat die kinderen nog op straat lopen! Geen politie te zien, die zijn er 's avonds niet te Elsene aan de Louizalaan(dan is de Kolenmarkt actief en wanneer die komen....en te Jette denk ik dat het Molenbeek is......). Hebben die ouders geen verstand...8 jaar wel om 20 uur uw bed in. 12 jaar 10 uur  en denk zeker nu niet meer dat het uw kinderen niet kan overkomen.

Welke slimme ondezoeker heeft er al aan gedacht aan ontvoering via een vierdeurswagen...en de twee mannen aan de trottoirkant van de spelende kinderen trekt ze er met armen om de zijde in. Die kinderen mogen roepen krabben...ze kunnen niks doen. Daar al aan gedacht? trek in en heb ze.

Pffft....te vermoeiende avonden.(te warm buiten).
Dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
RE: 1 November
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2005, 14:30:34 »
dank je dolma - en ook voor jouw een happy Diwali lichtfeest natuurlijk
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Bokkerijder

• Gast
RE: 1 November
« Reactie #4 Gepost op: 3 november 2005, 21:58:52 »
Dank je Dolma.  Ook voor je mooie kaart met Ganesha op .  Ik hou van Ganesha.  Hij was de God van de dans en van de filosofie (wijsheid).
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2009, 01:56:35 by kobaf »

Bokkerijder

• Gast
RE: iemand was bezig
« Reactie #5 Gepost op: 15 december 2005, 08:46:12 »
Citaat van: Dolma
Iets aan te maken ivm leningmij ivm woningaankopen maar doordat ik xp heb moeten uitschakelen en weer aanschakelen, ben ik die persoon kwijt.  Wie was het want ik heb ekstra info aan te bieden.
Dolma

Geen idee Dolma.  Ik zou het me niet te fel aantrekken.  Het komt wel goed.  In ieder geval ben jij wel een trouwe bezoekster van onze site en dat doet ons nog altijd veel plezier.

Informatie over wonen kun je altijd plaatsen onder 'Huisvesting', zonder enig probleem.  Ik probeer er ook een overzicht aan te leggen van krantenartikels die over huisvesting in Limburg handelen.  Dat doe ik om een dossier te kunnen opbouwen en om onze site alleszins een meerwaarde te geven voor alle anderen die met dezelfde thematiek bezig zijn.  Jullie zijn dus zeker niet verplicht om op alles dat woningbouw in Limburg aangaat te reageren.  Ik gebruik de site gewoon om de artikels te verzamelen, zodat we ze later gemakkelijk kunnen terugvinden en niet een hele garage met kranten moeten uitzoeken.

Iemand anders zou hetzelfde kunnen doen rond een ander thema (energie, mensen zonder papieren,...).  Momenteel loopt het allemaal nog een beetje mank.  Het is me wel gelukt om op een dikke week tijd drie mensen hier te laten registreren, maar we wachten nu op verdere actie hunnerzijds.

Ik hoop dat we erin zullen slagen deze site levend te houden.  En DOlma, nog een leuk eindejaar.  Ik hoop dat je nieuwe appartement je een beetje bevalt ?    

Offline Dolma

• boefer
RE: iemand was bezig
« Reactie #6 Gepost op: 16 december 2005, 09:06:02 »
Ech ik verhuis de 27ste om 8 uur en zelfs de dagen ervoor komt niemand me helpen inpakken. Da's altijd zo.  Hoe is dat nu mogelijk. Infeite moeten ze dan werken of hadden ze juist nachtdienst. Maar ik sakker dus toch wat hoor. Sakker!
Dolma

guerin

• Gast
RE: Kinderontvoering en de belgen hun levenswijze.....
« Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2006, 10:10:19 »
Het kan niet zijn omdat er wat gekken rondlopen dat wij onze leven voor hun moeten schikken toch!?Het is,in het geval van economische ontvoering,de economische realiteit dat moet veranderen en in geval van sexueel delinquentie de motieven van sexueel gekheid dat moet aangepakt werden.

vrijheid als basis
gelijkheid als middel
vreugde als doel

debbie

• Gast
RE: Kinderontvoering en de belgen hun levenswijze.....
« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2006, 10:14:58 »
Ja, het is om echt heel triest van te worden. Niet iedereen heeft dezelfde kansen. Kinderen uit kansarme gezinnen, wonende in kansarme buurten hebben veel meer kans om slachtoffer te worden. Wie bekommert zich om die kansarme kinderen? Wie zit er met hen in? Als je in zo'n kansarme wijk rondloopt zie je al die kinderen die geen begeleiding krijgen, die aan hun lot overgelaten zijn, straatkinderen zijn het vaak. Kinderen die vergeten zijn, vogels voor de kat.

De ouders hebben vaak teveel problemen om het anders te doen, ze waren ooit zelf straatkinderen die hun eigen boontjes moesten doppen. En heel veel mensen die nu zo meeleven met Stacy en Nathalie, mensen die nu tranen in hun ogen hebben, kijken ook niet om naar deze kinderen, integendeel. Ze hebben liever niet dat hun eigen kind met zo'n kind bevriend is, ze hebben liever niet dat hun kind met deze kinderen in de klas zit. Ze veroordelen kinderen die hele dagen tot 's nachts langs de straten zwerven. Ze kijken minachtend neer op die gezinnen en die kinderen. En als er dan zo'n drama gebeurt halen ze opeens massaal hun zakdoek boven en zijn toch zo ontroerd. Stelltje hypocrieten zijn het. Huilen om kinderen die ze eigenlijk maar minderwaardig vinden zolang ze in leven zijn. :(

Offline Dolma

• boefer
9/11
« Reactie #9 Gepost op: 23 september 2006, 12:23:35 »
Wel in verband met dat artikel verwonder ik me niet meer. Het gaat naar de kloten op aarde. Zelfs dat doen ze niet deftig.  Wat is(de dames) hun mening. Dan ga ik graag verder....drie soorten castratie sinds de chinezen. Of dat slecht element uit hun lichaam verwijderen, allez uit hun cellen. Maar marcheert de boel dan nog? Da's hier voor de wetenschappelijken ech.
Dolma

« Laatst bewerkt op: 13 februari 2009, 01:57:10 by kobaf »

Bokkerijder

• Gast
Re: Hihi......mannen! Waarom moeten die altijd alles afbreken.
« Reactie #10 Gepost op: 25 september 2006, 18:38:21 »
Wel in verband met dat artikel verwonder ik me niet meer. Het gaat naar de kloten op aarde. Zelfs dat doen ze niet deftig.  Wat is(de dames) hun mening. Dan ga ik graag verder....drie soorten castratie sinds de chinezen. Of dat slecht element uit hun lichaam verwijderen, allez uit hun cellen. Maar marcheert de boel dan nog? Da's hier voor de wetenschappelijken ech.
Dolma

Amaai Dolma, die mannen toch...  Maar wij kunnen er zelf denkelijk ook niet veel aan doen dat we hormonen hebben hè .  ;)
Misschien een aangepast dieet ?

Groetjes,

Bokkerijder.

Offline Dolma

• boefer
Re: Hihi......mannen! Waarom moeten die altijd alles afbreken.
« Reactie #11 Gepost op: 26 september 2006, 11:36:43 »
Ik heb weer zo'n christen vanochtend op haar plaats moeten zetten want dat had geen enkel besef van deftigheid of respect meer. Allez ja, het was nodig. Maar dat artikel dus, als men dat 1 dader element eruit zou halen, marcheren jullie dan nog? Haha! het zou een probleem oplossen ech. Wie is er genoeg wetenschapper om het eens te zeggen. het moet toch mogelijk zijn.

Ik denk dat ik bezig ben overal alles uit te halen wat ik zo nodig nodig vindt. bepaalde rottige mentaliteitjes. Irritant zo.

Moesten ze het nu eens beseffen...zouden ze dan minder buschauffeurs en trambestuurders aanvallen? Ze kunnne het niet laten, ze moeten hun agressiviteit en zo rondzenden. Oeps weeral!

Ik wil echt dat probleem oplossen.  Vraag het eens aan jullie arts en zeg wat die denkt. Da's interessant!

Offline Dolma

• boefer
Re: Kinderontvoering en de belgen hun levenswijze.....
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2006, 10:22:18 »
Men is verpplicht tot 18 jaar naar school te gaan ech. Dan hebben we allen iets geleerd. Maar als men beoordeelt wordt(reacties aan mij vanuit zuid-afrika en eweden) op de look ipv de capaciteiten...als je dus niet kan demarreren...dan blijf je denk ik in dat armencircuit zitten. Dus de minister van tewerkstelling(die ik schreef en ik kreeg geen antwoord), en die van de walen en vlaanderen moeten aan dat look-gedoe een einde stellen. De kleen maken niet totaal de man/vrouw. Omdat je dik bent, of lelijk, of zo...dat gaat toch niet ministerke!
Dolma

Offline Dolma

• boefer
9/11
« Reactie #13 Gepost op: 11 oktober 2006, 13:02:03 »
Proximité sante, malibranstr 39,1050 Brussel 02/6445133
Aan kleine prijs, heben die meubels ineengestoken, zelfs wat met de kelder verholpen. Ik beveel die mensen ten zeerste aan.
Dolma

Offline Dolma

• boefer
De telefoon van 1950 of zo tot nu
« Reactie #14 Gepost op: 15 november 2006, 09:34:51 »
Na een hoop stalking(toen waren er geen organisaties om je te verdedigen rond 1980) heb ik een privé nummer genomen. Hoe kunnen jullie verklaren dat iemand ht mijn vast kreeg en zo onbeschoft was te zeggen dat dat mag. cela se fait. Haar naam of van de onbekende voor mij buur wou ze niet zeggen.

Ik heb dus haar nr laten opzoeken en nu krijgt ze last. Ze zoeken uit wie ze is. Maar het is een gsm proximus en ze is naar base gegaan en pay and go. Wie kan me daar wat uitleg over geven.

Als je weet dat je stoutigheden gaat doen....heb je dan niet zelf je last gezocht. Stalking mag niet.

Dolma

debbie

• Gast
Re: De telefoon van 1950 of zo tot nu
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2006, 10:49:49 »
Na een hoop stalking(toen waren er geen organisaties om je te verdedigen rond 1980) heb ik een privé nummer genomen. Hoe kunnen jullie verklaren dat iemand ht mijn vast kreeg en zo onbeschoft was te zeggen dat dat mag. cela se fait. Haar naam of van de onbekende voor mij buur wou ze niet zeggen.

Ik heb dus haar nr laten opzoeken en nu krijgt ze last. Ze zoeken uit wie ze is. Maar het is een gsm proximus en ze is naar base gegaan en pay and go. Wie kan me daar wat uitleg over geven.

Als je weet dat je stoutigheden gaat doen....heb je dan niet zelf je last gezocht. Stalking mag niet.

Dolma
Als die persoon een pay & go kaart heeft, is die waarschijnlijk niet zo gemakkelijk op te sporen. Iemand met abonnement kan men veel gemakkelijker terug vinden omdat men dan weet welk nummer bij wie hoort. Zo'n pay & go kaart kan je echter overal kopen en meestal weet men niet van wie dat nummer is.

Misschien kan je eens 's nachts naar dat nummer bellen. Als de gsm afstaat hoor je het antwoordapparaat en met een beetje geluk staat daar een ingesproken boodschap op met zijn naam. Kan je altijd eens proberen.

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #16 Gepost op: 23 november 2006, 10:10:44 »
Deugeniet! Hihi! Ze zijn het aan het uitzoeken...als ik binnen twee weken geen antwoord heb zal ik dat eens doen!...vervolg...
Dolma

debbie

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2006, 10:32:54 »
Deugeniet! Hihi! Ze zijn het aan het uitzoeken...als ik binnen twee weken geen antwoord heb zal ik dat eens doen!...vervolg...
Dolma
Veel succes  ;)

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #18 Gepost op: 10 december 2006, 11:01:07 »
Een stalker ech. Ik ben erachter gekomen dat de zaak als volgt ineen stak:
ik had mijn adres gegeven aan een oude vriendin(niet haar man). Hij zag zomaar dat briefje en besloot zomaar dat insgelijks haar huis, het mijne t ekoop was. Dus zei hij dat aan een mij onbekende vrouw. Dat was stalking dus.

Als u dat moest gebeuren:
1-bel de dag nadien(noteer eerst het uur) naar uw telefoonmij en vraag hen het telefoonnummer op te zoeken.
2-neem www.ombudsma,telecom.be
daar moet je een document downloaden ivm stalking, en dat invullen.
Als u een scanner heeft, en een fotoprogramma, dan kan je deze jpg (zie dat je alles invulde ech) sturen naar
klachten@ombudsmantelecom.be
en binnen 3 weken heb je de naam en adres van de stoker.

Dan beslis je zelf of jeop basis 114 !,é van de wet van 19 december 1997 bij de federale politie of de procureur des konings.

Ik ga dat even boeddhistisch behandelen, het de volgende week aan de politie zeggen die me dat adres hierboven gaf, en ze doen wachten voor als die vent die zottigheid nog eens in de kop krijgt. Maar volgens mij is't alzheimer zoals al degenen uit mijn vorig appartement en daar zei de comissaris kon je eens zeggen ermee op te houden, ze doen toch voort.

Zo gaat dat in dit landje, 1 keer 60 mensen draaien ze door. Spijtig voor dat meiske, en ik zag ze al niet dikwijls. Ik denk erbij dat als ze dat huisje verkocht krijgt, ze dan genoeg geld heeft tot het einde der dagen. Wat hem ook gebeurd, ze kan haar plan alleen trekken. Ik kom in geen relaties tussen, dat is tegen mijn aard. Ze moet hem van mij in het oog houden.

groetjes
Dolma

Offline Dolma

• boefer
Dit jaar 06 loop naar zijn einde
« Reactie #19 Gepost op: 17 december 2006, 11:48:31 »
Ik probeer hier een kaartje bij te voegen....
« Laatst bewerkt op: 17 december 2006, 15:50:20 by kobaf »

Bokkerijder

• Gast
Re: Dit jaar 06 loop naar zijn einde
« Reactie #20 Gepost op: 17 december 2006, 22:08:29 »
Ik probeer hier een kaartje bij te voegen....

OMdat ik niet weet of ik de tijd ga nemen om iedereen een kaartje te sturen of te mailen, zal ik je hier alvast een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toewensen, Dolma.

Bedankt dat je er altijd bent voor ons, hier op de site.

Wij wensen je voor het eindejaar en voor 2007 dus al het goede toe, alles wat je verlangt van dit leven.

Bokkerijder en Limburgs Beerke. 

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #21 Gepost op: 18 december 2006, 13:19:52 »
le super ralleur vous remercie.  >:D >:( :( :P ;D
Of is't niet waar dat ik me zo voel....is't een eindejaarsdepressie?
Dolma

debbie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 18 december 2006, 13:59:41 »
Wie bitte? Ich verstehe kein fransöschisch.  ???

Bokkerijder

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 19 december 2006, 05:10:11 »
le super ralleur vous remercie.  >:D >:( :( :P ;D
Of is't niet waar dat ik me zo voel....is't een eindejaarsdepressie?
Dolma

Ik heb er ook een beetje last van al meer dan een week. Ik luister de hele tijd naar dezelfde muziek, zodat de anderen er gek van worden.

En verder zit ik hier maar wat voor me uit te staren. Ik kan 's nachts geen oog dichtdoen, ik weet niet op wie of wat ik zit te wachten.
En overdag natuurlijk geen sikkepit waard.

Ik begrijp je volkomen hoor, Dolma, het is een gevoel dat zo nu en dan terugkomt, vooral in de donkere dagen.

Bokkerijder.

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #24 Gepost op: 20 december 2006, 09:39:14 »
Ik ben fier te zeggen dat ik en de meeste vlamingen minimum viertalig zijn. Dat hebben we voor op alle anderen. Ik spreek ook tibetaans. Ik ga naar de midi elke week-end temidden van alle vreemdelingen en daar voel ik me goed. Dus Debbie, doe dat ook eens. Dat is een mogelijkheid in 07 werk te vinden.
Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 16
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 10