Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: vrederechter duidelijk partijdig  (gelezen 3589 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
vrederechter duidelijk partijdig
« Gepost op: 15 februari 2007, 13:33:11 »
vandaag moest ik ivm een onenigheid met mijn huisbaas naar het vredegerecht komen voor een minnelijke schikking.

mijn tegenpartij vroeg de geldig verklaring van de door haar gedane huuropzeg en beschuldigd mij van wanbetaling.

De eerste zin van de vrederechter was

" waarom woont u daar nog steeds meneer "

stel je voor zeg

je wordt beschuldigd van moord en de rechter zegt als eerste zin tegen je " waarom hebt u die persoon vermoord meneer ? "

van klassejustitie geproken zeg

die had echt zoiets van jij bent huurder en dus heb je ongelijk.

smerige oude aftandse doos
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

debbie

• Gast
Re: vrederechter duidelijk partijdig
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2007, 16:42:59 »
Ja, echt wel schandalig dat de eerste vraag al uit gaat van jouw schuld. Daaraan zie je hoe ver zo'n mensen verwijderd zijn van de realiteit. Heeft ze nog nooit gehoord van het probleem om zomaar even op korte termijn een betaalbare huurwoning te vinden?

Waarschijnlijk weet ze ook niet waarom er daklozen zijn. Ik zie ze nog in staat om aan een dakloze te vragen: "waarom slaap je buiten in die kou? Waarom neem je niet gewoon een woning?"  ::)

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2007, 10:13:23 »
jef probeer je appartement meer in de stad te zoeken. Ik doe dat ook hoor regelmatig van jette naar de Louisalaan gaan. het voelt aan als een vacantietrip. Gisteren kwam ik dan ook goedgeluimd weer thuis aan hier. Ik kwam bij de apotheker 1 van mijn vorige co-locataires tegen, diene snul wiens computer ik regelmatig moest repareren. Die dacht dat hij altijd alles mocht elimineren, ook delen van de c schijf. Vraag me nog altijd af hoe hij dat deed. Haha! Nu maak ik zijn copies niet meer! Hij zag me en gluiperde ervandoor! Haha! Gluiperd.
Wacht effe op mijn antwoord van kabinet Leterme ech. Ben curieus.

Dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2007, 13:38:33 »
jef probeer je appartement meer in de stad te zoeken.
goed bedoelde opmerking beste dolma maar ik weiger echt om in de stad te gaan wonen en te aanvaarden dat wonen in een groene omgeving een voorrecht is voor de rijken.

Nog eerder zet ik mijn tent op in de tuin van hun villa.

Nee echt ik ben geen stadsmens en wordt gewoon depri van zo n grijze stedelijke omgeving.

met geen stokken krijgen ze mij de stinkstad in !
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2007, 14:03:35 by kobaf »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 20
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 9
Total: 9

© vierdewereldsyndicaat.org