Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Persconferentie en actie te Charleroi - woensdag 17 januari 2007  (gelezen 1302 keer)

Bokkerijder

• Gast
Persconferentie en actie te Charleroi - woensdag 17 januari 2007
« Gepost op: 16 januari 2007, 16:35:58 »
Beste Vrienden,

Via het Collectif Colère bereikte mij vandaag een bericht dat ik niet helemaal ga vertalen uit tijdsgebrek.

De informatie is echter de volgende:

Morgen zal er een persconferentie doorgaan in Charleroi, alwaar de burgemeester en een aantal betrokken schepenen werden uitgenodigd. Ook de voorzitter van de OCMW (CPAS) is gevraagd om te komen.

Aan de kaai van de Samber zullen een aantal tenten geplaatst worden, uit solidariteit met de acties in Frankrijk en ook omdat de problemen in ons land dezelfde zijn.  Steeds meer daklozen kunnen niet meer terecht in de bestaande opvangmogelijkheden, hetzij omdat ze het aantal dagen dat ze er mogen overnachten al overschreden hebben, hetzij omdat er geen plaats genoeg is, waardoor de minder gemakkelijke mensen aan hun lot overgelaten worden.  In Brussel hebben wij hetzelfde probleem.

WOENSDAG 17 JANUARI om 15.00 u.

PLACE BUISSET (Ville Basse) - CHARLEROI.

Ik zal kijken wie er uit Brussel wil meegaan.  Geïnteresseerden bij VWS kunnen zeker een kijkje gaan nemen.

Groetjes,

Bokkerijder. 

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 16
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10