Is dit echt waar? Ik kan het nauwelijks geloven. Ik kan onmogelijk nog meer gaan betalen voor water, dat is nu al niet meer te doen. 165 euro extra???

Waar gaat dat naartoe? Veel gezinnen zien nu al bijna hun hele inkomen verdwijnen aan rekeningen, er blijft bijna niets meer over om van te leven. Gisteren nog een rekening van 100 euro betaald voor milieubeslastingen. Dat gaat niet meer verder zo, ik zie de toekomst heel somber in. We worden met z'n allen helemaal kaalgeplukt. Het hangt mij samen met talloze anderen de keel uit !!!
Moeten we verhongeren? Moeten we onze kinderen verwaarlozen? Moeten we de tanden in hun mond laten wegrotten en ze op brood en water laten leven? Moeten we ze in te kleine schoenen laten rond lopen?
En dan zijn er mensen die vinden dat werklozen profiteurs zijn.

Waarvan profiteer je dan als werkloze? Bijna heel je inkomen mag je meteen weer afstaan op de dag dat het op je rekening gestort wordt. Ik kan me toch absoluut geen profiteur voelen hoor, er valt niets te profiteren. Met een vervangingsinkomen kan je alleen maar proberen te
overleven maar velen gunnen ons zelf dat niet meer! Dat ze dan meteen vlakaf zeggen dat ze ons dood willen, de kogel is op den duur nog het meest humane.