Daar straks keek ik per ongeluk buiten en ik zag de kat van boven hier op da tmuurtje lopen en omhoog springen. Die is nietbehandeld hoor en geen genegenheid. En ik denk zelfs dat zij of hij het is die in het kotje de vuilnisbak open krapt. Nu ik zie da tnit want dat is 's nachts dus heb ik er een plstiek band tegezn genageld voor kasten beneden. Da's hard. Maar zolang men ze niet behandelt zal da tvlooitje blijven springen en ik heb al alles geprobeerd wat men me zei. 2 liter eau de javel, 2 liter ammoniak, stofzuigen, azijn zelfs, en wt een dame voorstelde
je neemt een receipient zoals de tellor voor een plant, je doet er water in met wat olie en daar een drijvende kaars in. De vlooi komt erop af want er is licht 's nachts en verdrinkt. Heeft ook niet verholpen.
1 heeft het op mijn been voorzien! IK laat die kat niet binnen want hier is't proper.
Ben nu bezig bruine zeep te miksen met wat azijn met wat eau de javel en warm water. Als dat niet helpt....
In Brussel zetten we 3 soorten zakken buiten: blauwe plastiek, gele papier en witte voor de rest. Als die kat nu aan de b lauwe krapt en er zitten conservenblikken in..... En dat beest denkt niet na. Dus die band helpt toch een beetje haar weg te houden.
Op de ene of andere manier moet ze toch dat kot ontdekt hebben in het verleden! IK weet niet hoe als baaske haar goed zou verzorgen.