Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Verborgen Armoeden!  (gelezen 2556 keer)

tony46

• Gast
Verborgen Armoeden!
« Gepost op: 13 april 2006, 20:33:39 »
13/04 Lijk lag drie jaar voor spelende tv in Londense woning

Meer dan drie jaar lang heeft het lijk van een 40-jarige vrouw voor een spelend televisietoestel in een Londense woning gelegen.
Het skelet werd pas door de overheid ontdekt, nadat er bezwaren waren gerezen over niet-betaalde rekeningen. Rond de dode lagen ongeopende geschenken en wenskaarten voor Nieuwjaar 2002. De televisie en de verwarming stonden nog aan.
De politie vermoedt dat de alleen levende vrouw een natuurlijke dood is gestorven. De juiste doodsoorzaak is echter niet meer te achterhalen. Het lijk kon pas ge?dentificeerd worden na een vergelijking van het gebit met oude vakantiefoto's, waarop de vrouw lachend was te zien.
Bron:GVA
Schrijnend?wel nee dit is de realiteit waar niemand oren naar heeft!

Mensen die alleen leven zonder contact met de buitenwereld!

Honderden mensen leven zo,ook in belgi? hoor.

Slaap lekker h?
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={0CB25273-1CDA-4F6D-8B10-AEFCCDD64680}

debbie

• Gast
RE: Verborgen Armoeden!
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2006, 20:49:48 »
En niemand die die vrouw mist? Van wie kreeg ze dan kaarten en kadootjes? Hoe kan dat nu dat een vrouw van amper 40 jaar zo eenzaam is? Met andere woorden, ze was gewoon overbodig, Om te kotsen gewoon. Het is ver gekomen met de mensen, ieder leeft voor zich.

Offline limburgs beerke

• blueke
  • *
  • Geslacht: Vrouw
RE: Verborgen Armoeden!
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2006, 16:28:03 »
Citaat van: debbie
En niemand die die vrouw mist? Van wie kreeg ze dan kaarten en kadootjes? Hoe kan dat nu dat een vrouw van amper 40 jaar zo eenzaam is? Met andere woorden, ze was gewoon overbodig, Om te kotsen gewoon. Het is ver gekomen met de mensen, ieder leeft voor zich.

als ik me niet vergis zijn zo een dingen ook al in belgie gebeurd, maar ik weet niet meer wanneer precies of waar.
Soms duurt het een hele tijd alvorens men zo iemand vindt, vooral als het alleenstaanden zijn en gepensioneerden die geen familie meer hebben of die 'vergeten' worden door de kinderen en kleinkinderen

de wereld is van iedereen

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 15
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 7