Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Italië, het land vna het Christendom  (gelezen 1929 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Italië, het land vna het Christendom
« Gepost op: 26 oktober 2009, 08:38:17 »
Gisteren gezien. Een rij mensen die aan een kraampje voor de basiliek van Rome aanschuiven, om niet meer christen te zijn, en er de petities ondertekenen. Rome boos, zeer boos. Een romein moet christen zijn. Dus als je ergens werkt en je sprong af, werk kwijt(oa de banken vragen het na). Of je kan geen werk vinden omdat je geen christen bent. Dat is een andersomme situatie de ene van de andere. Het bewijst de macht van Rome(het vaticaan).

Maar er is toch een begin gemaakt van hoe zie ik de economische situatie, en hoe moet ik nu leven. Ikzelf zou er graag het niet kunnen van het priesterberoep aan toevoegen en de uitsluiting van bekwame dames. Moest een priester de initiaties bij de boeddhisten krijgen, dan deden ze beter hun job. Ook de andere mensen hoor. Ik weet waarover ik spreek.

De allerhoogste Heiligheid de karmapa komt volgend jaar naar Europa. Die staat boven paus en zo. Ik weet van mensen die hem al zagen dat het IEMAND is. En hij is modern hoor, houdt van videospelen, en kent de hele computer en zo. Zijn ngels is ferm beter dan het mijne.

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 15
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 5