Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: ups telenet  (gelezen 3263 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
ups telenet
« Gepost op: 9 september 2009, 17:03:30 »
Kort na 2006 werd onze Jetse Upc overgenomen door telenet. IN elk geval is de tv van telenet ferm duurder dan belgacom. Pack belgacom gratis(telenet abonnement te betalen). Enz....

Ik heb echter gevraagd enfin eens dat bakske waar hun kabel inzit in de woonkamer van kant te veranderen: zie foto. Dat vroeg ik weer onlangs. Diagonaal is dat 5meter. Nu is dat 2 deuren over en door de muur, badkamer in, naar boven ergens en zo weer buiten= 25 meter en ne slimme heeft dat naar de nadere kant geprojecteerd, idem dus = totaal 50 meter.

deftig nederlands aub: ik zei 3-5 meter kabel
ik zei niet de verbinding verbreken

OPeens 13.30 uur in het midden van het nieuws: niemand gezien of gehoord aan de bel. Ploeps niks meer. Ladderke en ne vent zeker, en kabelke uitgetrokken.

Kabel is een ding met een positieve pool en een negatieve, in een huls. verbinding is iets anders.

Vraag: wat nu? verstan ze e-mail
en voor wanneer is't?

Andere vraag: waarom alle vragen en antwoorden op die pc
en zeker niet: hey, je kabelde me af: waarom? en klein eksplikasumetje......

Verrekt! Stomme telenet

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: ups telenet
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2009, 10:40:11 »
met zo een antenneke die ik gelukkig nog had...kan ik juist trbf pakken en niks vlaams. Tof ech zo een herstelling!

dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2009, 18:34:34 »
Ik moet hen bellen maar heb geen telefoon. IK zei dus dat ik geen telefoon heb en dat zij me moeten per e mail contacteren. IK hoor niks ech.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2010, 14:12:07 »
ja nu april 201 denken de mensen van de gemeentedienster eraan(dus wij ook) om te schakelen anar base als hun tv er is! Hou het in het oog en laat u weten

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23700
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 14
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 5