Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Nieuwe wet energiecertificaten  (gelezen 3016 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Nieuwe wet energiecertificaten
« Gepost op: 4 augustus 2011, 13:49:43 »
Men is zowat overal in al onze lansoorten daarmee bezig. IK maak graag reclame voor de goedkoopste energiecertificaaten en electriciteitkeuring:

YDC service te Kontich
100 euro en 140 euro
elders het dubbele!

Voilà ook weer gezegd. Ja ze verplaatsen zich tot Brussel of elders.

Dolma
(vergeet als u huren wil deze certificaten niet te vragen!)

Offline TheLastWarrior

• blueke
  • *
Re: Nieuwe wet energiecertificaten
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2011, 11:41:47 »
Allemaal goed en wel maar ik wil juist dat zoiets 3 tot 4 maal die prijs kost. Mijn huidige verhuurder heeft er mij nooit een gegeven. Nu is hij mij aan het bedriegen en ik wil een stok achter de deur hebben. Dus als ik een EPC vraag moet het de moeite zijn wat hij ervoor moet betalen, anders is het drukkingsmiddel waardeloos.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2011, 09:00:41 »
En je moet ook hebben een papier van elektriciteitskeuring van je huisbaas. Heb er dus 1 aangekregen en dat ga ik goed bijhouden. Zou kunnen problemen geven met je verzekering als je dat niet hebt.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2011, 18:38:58 »
Ben uw interessante vraag even gaan navragen vandaag: ja vanaf november 2011 moet elke huurder deze documenten electriciteitkeuring en energiecertificaat aan de verhuurder vragen.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2011, 16:46:47 »
epeepc.be waren er enfin vandaag. Zo heb ik u gezegd dt gisterenavond men op de tv zei dat die certificaten fout opgemaakt worden en dat men deze mensen gaat verplichten les te volgen! Het mogen dan vlamingen zijn, maar hun taal was onbeschoft. IK heb mijn papier en dat is wat telt. Hij bekeek de dubbele beglazing, noteerde, en zei dat hij naar benedne ging springen. Heb je de ladder nodig zei ik. Haaaa!!!

Beneden zijn ze bezig een verse waterketel te installeren, en die baas is hij ook nog wat gaan ambeteren, van afvoer leiding en plaatsing dit en dat. Allez morgen kunnne we ons na 1 week wassen aan 30 pct minder energieverbruik. Je had die twee partijen mekaarmoeten zien uitvragen! Het is dus goed gekeurd denk ik.

Nu moet die man nog papieren invullen voor hetzelfde maar voor sibelga/belastingen. Dat is nog een pak papier erbij. Gelukkig ben ik de enige slimme in huis die graag alles in orde heeft. Maar ik vind die papierrommel echt onnodig. Men zou eenglobaler systeem moeten uitvinden waardoor je niet zoveel moet lopen. Dat zal wel voor een toekomstige minister zijn.

Zo weten jullie het nu ook, dat premies van sibelga en belastingen kunnen verkregen woren. Maar je moet er wel heel veel moeite voor doen.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2011, 08:35:53 »
Dus vanaf november 11 moet elke huurder dat certificaat krijgen van zijn huisbaas. Ook het elektriciteitskeuring certificaat is aan te raden vind ik.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 8
Google