Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Brussel  (gelezen 1909 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Brussel
« Gepost op: 26 augustus 2010, 18:39:25 »
Door een babyboom in Brussel(die vreemdelingen weer), hebben de franstalige scholen bijna geen onderdak voor de leerlingen voor september 10. Ze bouwen lokalen bij, verhogen plafonds en zo. Ik vind dat systeem van files om in te schrijven en dat maanden op voorhand fout. De kinderen geraken niet op tijd ingeschreven laat staan dat ik het niet meer zou moeten doen eind augustus zoals altijd.

De pp bij de franstaligen ligt al uiteen: modrikamen ech! Hoe kan men dan verder doen met die onderhandelingen???

brussel is ook een grote puinhoop. De waterkanalen geraken stuk.

Mensen u gaat meer moeten betalen voor de brandverzekering en zo!!!!

Zou het bij onze nu Nederlandse vriend beter zijn?

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Brussel
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2010, 18:42:03 »
Mijn buurdame is ingesloten geworden door 3 jongeren en ze namen haar sleutels uit haar vestzak. Gelukkig was haar man thuis om haar binnen te laten. Het was weeral tram 19(zeer bekend hiervoor) en pas allen ook op aan station Zuid-midi. Daar bezigen ze de truk je aanspreken en die ernaast is met je portefeuille weg.(wat een mooi hondje!).

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Brussel
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2010, 12:52:26 »
We hebben te weinig huisartsen....en zeker vlaamse huisartsen. Trouwens als puntje bij  paaltje komt spreekt men in klinieken geen Nederlands, en moet men echt naar Erasmus te Anderlecht. Da's erg maar waar.

Die artsen kunnen slecht werk en huisgezin combineren zei men.

Had ik ooit gezegd 30 jaar gelden nooit te trouwen met artsen koks en zulke mensen. Die hebben daar geen tijd voor en dat leidt en lijdt altijd naar een echtscheiding en zeker als ze succesvol zijn.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 4
Total: 4

© vierdewereldsyndicaat.org