Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: bert Anciaux  (gelezen 3844 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
bert Anciaux
« Gepost op: 22 juli 2010, 10:36:27 »
staat op facebook. had een enorm succes bij de verkiezingen wat een voorbeeld is van iemand vernederen, en hem dan toch via sommigen terug op de been krijgen. Hij zit in de senaat nu, op vloeren kussens ech.
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2010, 12:19:38 by Thierry »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Onze bert Anciaux
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2010, 12:09:13 »
bert anciaux zit nu dacht ik toch in die criminele partij he ? de spa ? die via vdb verantwoordelijk is voor het momenteel verhongeren van tienduizenden vlaamse geschorste werklozen

je stelt dat leugenkastje weer niet in vraag dolma - bert heeft voor jouw in het geheel nog nooit niks gedaan

bert en zijn teddyberen imago werd door de spa gehuurd om dan vervolgens via de tv de mensen verder te kunnen wijsmaken dat dat een menselijke partij is ipv een misdadige die schuldig is aan volksmoord - en daarvoor wordt bert vet betaald - oa met een senaatszitje

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
Re: Onze bert Anciaux
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2010, 12:19:15 »
als ik het over bert heb dan heb ik het over eigen ervaring met hem - niet over wat het leugenkastje ( de tv ) erover vertelt - minstens drie keer heb ik hem in het echt ontmoet waarvan ik minstens één keer bijna een vol half uur met hem zo goed als alleen gepraat heb - over niks anders dan armoede uiteraard

- bert is niet voor het onvoorwaardelijk basisinkomen - hij dient dus de arbeidsethos vd elite - vooral het onvoorwaardelijke stoorde hem was mijn indruk - hij gelooft dus net zoals de elite dat dwang ( via de dreiging van armoede ) nodig is om mensen te doen werken
- bert is tegen de afschaffing vd stemplicht - hij is in die zin dus geen democraat
- bert is voor co 2 taksen en verspreid mee de mythe vd global warming - en doet dus mee aan het eugenetische plannetje vd elite om hiermee wereldwijd een paar miljard mensen via armoede de dood en het verderf in te storten
- bert onthuld niks over wie de ware macht heeft - hij verteld de mensen niet dat de belgische frank en de euro nooit door de staat uitgegeven zijn geweest en verhult dus mee het feit dat deze in particuliere handen zijn, in de handen vd elite waar dus ook hij voor werkt net zoals hitler dat ooit gedaan heeft
- bert doet er ook aan mee om de vlaming wijs te maken dat vlaanderen stillaan onafhankelijk aan het worden is - terwijl indien hij een echt vlaams nationalist was dan zou hij nu in de senaat in de gordijnen hangen omdat alle onafhankelijkheid van vlaanderen reeds aan europa werd weggegeven vooraleer dat vlaanderen ooit ook maar een dag onafhankelijk heeft kunnen bestaan

snap je - indien hij echt voor vlaamse onafhankelijkheid was dan zou hij de domme vlaming tenminste eerst proberen uitleggen wat het woord onafhankelijkheid precies betekend in plaats van die vlaming mee met al de rest gewoon zand in de ogen te strooien - bert is maw de ultieme teddybeer van het hedendaags welig tierende knuffelfascisme

« Laatst bewerkt op: 23 juli 2010, 00:32:07 by Thierry »

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: bert Anciaux
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2010, 12:45:13 »
Ik sprak hem onlangs lichtelijk over wat me met de zw olv str overkomt en kreeg als antwoor dat het privé was! Dus niks hulp.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2010, 14:39:59 »
bert is gewoon nen dikke komediant - ne vent met ne grote pot siroop die hem aan alle baarden smeert - en gewoon omdat hem dat blijft lukken - alleen daarom mag hij van zijn broodheren weer eens een ronde meespelen - zelfs als zijn eigen partij kapot is - geen probleem - brengen we hem gewoon in een andere binnen - en de soap kan gewoon verder gaan

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2010, 08:40:39 »
hihihi
Over wie hebben we het infeite

Nooit gezien! Sorry.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 1 augustus 2010, 10:36:11 »
Was er vannacht aan het denken:
wij hier, delen zaken mede aan iedre, omdat
1-we zelf om een oplossing vragen
2-willen weten of er ook andere slachtoffers zijn
3-die willen kennen
4-ons beter willen voelen en ondersteund.

IK ben dus volledig tegen 'dat is privé' als het doel is je onzeker te laten zitten en vol angst gedurende jaren. Dabn ga je ook mt onzekerheid en angst naar die rechter en verliest d'avance. Dus als Anciaux zegt dat ies privé is: heeft dat een smerig kantje:
1-je isoleren
-je je alleen doen voelen en onzeker
en het komt over alsof het ongehoord is dat met anderen te delen.

Daarom is het prima dat het vws er is. Ik zie helderder door jullue mening. Jullie leren iets van mijn handicap en uitkering en wat men elk mens apart aan doet, zodat je je geïsolleerd voelt. ER zijn er anderen zoals jij zou Anciaux niet zeggen en ons samen brengen.

IN de politiek gaan wil zeggen, juist op d ehoogte zijn van een hoop van zulke gevallen van mishandeling rassisme, en er een oplossing voor uitdokteren. Hij wil dus zijn portemonnaie vullen en niks doen.

OP zijn site staan onnozelheiden zoals: kom je naar Oostende
wel daarmee help je geen mens.

Wederkerende vraag: waarom nog stemmen?  2011 is er weer 1.

Sorry, maar vws mocht van mij meer leden hebben. Op ons postkantoor gieren ze van het lachen als ik binnen kom. Weer 1! Ja weer een. Wel ja, nooit heb ik eraan gedacht zoveel lezers te hebbenhet is een echt boek en wellicht heb ik zelf ongeweten velen verholpen. Bedankt vws voor dat plaatsje. Ik hoef dus geen politieker.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #7 Gepost op: 1 augustus 2010, 15:41:42 »
voila en armoede zal nooit ophouden te bestaan omdat we dat vragen en zolang figuren zoals bert ons een oor blijven aannaaien

in feite is het zelfs zo dat zolang we aan dergelijke figuren vragen om onze armoede op te lossen we zelf een mogenlijkheid openlaten om neen als antwoord te krijgen - we helpen dan de regering om te kunnen blijven doen alsof het hun iets kan schelen

pas wanneer we al hun zever niet meer slikken en pas wanneer wij gaan beseffen dat alleen wij de armoede onmiddelijk kunnen beeindigen en dat de staat tot een misdaadorganisatie is verworden waarlangs de elite onze armoede organiseert - pas dan zal al die miserie ophouden - en dan zal bert geen siroop meer aan onze baard kunnen smeren

nog zoiets - bert is voor de europese unie - en die wordt bestuurd door de bilderberggroep ( waar alleen oude adel en superrijke industrielen lid van zijn )  die opgericht is door prins bernardt die openlijk sympathiseerde met hitler en zelfs lid was vd SS

dus maw bert werkt gewoon voor dezelfde mensen als dat hitler deed - hitler gaf vlakaf toe dat hij een eugeneet was (voorstander van het verdelgen vd zg zwakkeren ) en bert hanteert een ietwat andere strategie van stroop aan de baarden te smeren - intussen is hij echter lid van een politieke misdaadorganisatie die schuldig is aan volksmoord doordat ze ervoor gezorgd heeft dat op dit ogenblik minstens tienduizenden vlaamse werklozen verhongeren en hun huisvesting verliezen en dus nog een gemiddelde levensduur van tien jaar rest

wat mij betreft mag bert dus ook berecht worden voor zijn sirooprol in dit alles, bij de volgende editie vd neurenbergprocessen

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #8 Gepost op: 4 augustus 2010, 12:19:34 »
Heb horen zeggen dat sommigen se senaat willen opdoeken? Zou dat helpen...voor een deel.

ps: in 86 zei ik al op te houden die huurprijzen te doen stijgen elk jaar.....we zijn 2010

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #9 Gepost op: 18 augustus 2010, 11:50:16 »
Kreeg juist aan dat hij teen Wilders Nederland is. ...Heb hem geschreven dat ik juist voor een vlaamse identiteitskaart koos...om me erbij te zetten. Ik wil actie. Daarom start ik hier een ketchupgevecht....wie doet er mee?

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #10 Gepost op: 18 augustus 2010, 18:51:04 »
heb hem  uit mijne facebook gewipt.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #11 Gepost op: 19 augustus 2010, 09:33:52 »
Zal Thierry plezier doen zie
kreeg van een geit, gisteren een mail aan ivm Ansciaux. Ze ging hem zo fel verdedigen tov Wilders.

Ze zei erbij dat wij dus, onze problemen zelf moeten oplossen! NU is mijn vraag, als ze ons niet kent en zegt dat ik onbekend ben(ha moet je mijn post zien).....of we haar via facebook eens ons moeten laten kennen. Tegelijk waar dienst die vent voor dus?

En als wij onze zaken zelf moeten oplossen: mogen we dan doen wat elders staat: een bom onder 50 bld jardin botanique steken. Want die doen altijd voort op die -2! Die maken weeral andere mensen het leven zuur: elke dag weer. Dus als de populatie zijn eigen zaken moet oplossen......

Dat is wat ze schreef....of weet ze niet wat ze zegt die onbekende madame. Of kijkt ze alleen naar zijn mooi smoeltje.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #12 Gepost op: 19 augustus 2010, 12:29:25 »
Thierry
Rare vraag: is die Ansciaux wel slim? Herinner wat jij ervan schreef!

In het westen heeft men de mensen verplicht tot het nemen van een voornaam en familienaam
IN Tibet heben we een voornaam
Als je msn of iets anders, vragen ze altijd voor en achternaam en dat is nu zo idioot
als ik onbekend schrijf omdat het gewoon niet bestaat.....
dan schrijft de bende ansciaux, dat ik onbekend ben.
Bekrompen domme belgen dus

Hoeveel jaar moet ik nog wachten om de bekrompenheid bij beide landsdelen eruit te krijgen.

IK zou graag dat raar mentaliteitje uit die mensen pieren.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 4
Total: 5
Google