Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Dhr De padt  (gelezen 2396 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Dhr De padt
« Gepost op: 20 april 2010, 10:36:26 »
Volgens de metro van de metro, heeft hij via google te vinden guudo de padt ech..een kliksite opgericht. De bedoeling is dat wij hier allen wat teveel geld is, aanklagen.

heb dus die totale verhuis zw olv str naar ....volgens de zwervers weggesmeten gerief dat ik kon bezigen....en altijd van gebouw wisselen als wij stemmen...aangeklaagd. En zeker het onnodige.

Heb ook gzegd dat als men in ministeries secretaresse speelt met diploma en men kan gene kopie maken, dat geldverspilling is en fout van mijn generatie.

Ben dus curieus wat hij nu gaat zeggen want ik heb gelijk volgens de zwervers van brussel. Van wie ik dat leerde: van de zw olv str.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Dhr De padt
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2010, 19:44:04 »
Hi.
gaan ze als de ministers veranderen meneer De Padt, weeral de meubels van delizée op straat gooien terwijl de zwervers toekijken: 50 bld jardin botanique! Alsook het personeel. Maar de artsen houden ze natuurlijk. Die hebben een orde van geneesheren die hen beschermt.

Eraus meubels en personeel!
Dat is verspilling zie.
Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2010, 09:18:08 »
Nu we gaan stemmen morgen, geen reactie gehad om de weg te smijten computers te mogen ophalen. Ander gerief ook niet. Ze gaan dus weer met geld gooien.

En ik hoorde op de radio deze zatrdag dat degenen die moeen zitten op zo een stemming, limonade, koeken, sandwiches en zo krijgen. En 's middags een koude plat. Dat alles mag ik niet eten of drinken zo slap is mijn maag. .....

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2010, 08:27:12 »
Oooh hij ligt de regering uit naar het schijnt. Dan hou ik maar op aan die goede rubriek teveel betaald deel te nemen.

Dolma

leden
  • Totaal aantal leden: 471
  • Latest: telose83
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23704
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0