Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Sociale werkers  (gelezen 1732 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Sociale werkers
« Gepost op: 15 april 2010, 16:58:44 »
Infeite is een sociaal werker een persoon die een boeddhistisch ritueel moet volgen van Chenrezis en tara alvorens haar/zijn job goed te doen. Maar ze weten dat niet. Daarom doen ze hun job nooit of te never goed.

Jonger zijnde hadden ze de bedoeling hun medemens te helpen(zonder pastoor te worden). Dat was een verkeerd basisidee natuurlijk, een droom. Eens werker moeten ze zich aan sommige punten houden! Die verbieden hen de medemens te helpen:
-sociaal assistentes in Ocmw: da's zeker
-sociaal assistentes bijd e polite: da's zeker(zie hier dat ze niks voor claire deden zoals iets doen tegen dat mens boven haar opdat claire zou kunen slapen(karaoke 's avonds dus).
en als ik hen zeg dat ze niks deden: mais on ne peut vous donner les renseignements! Meiske, ik was erbij en keek ernaar en heb de begrafenisgegevens gegeven(kinderen arts en zo)...jij was er niet. Dus nu moet je je er zeker niet meer mee bezig hoduen! Was ze op de tenen getraot en woude  Jan uithangen en ging vertellen....averechte wereld Ocmw Jette.

Ze wisten niet dat sinds 1 januari 2007 brussel geen speical meterke voor laag verbruik elektriciteit meer zet! En da's een Ocmw!

Vandaag zei die van de mut, sociaal assistente, dat ze niet mee mocht gaan naar de zw ovl str opdat ik wou dat ze getuige zou zijn van mijn nakende weeral mishandeling. Ik moest het ana het Ocmw vragen. Doe me niet lachen zei ik en vertelde wat Claire voor had.

Sociaal assistentes: doe een andere job aub. je kan er je naaste niet mee helpen want je mag nooit van je mannelijke chef. Teveel punten om niet te helpen voor jullie.

ps: 1999: 3 maanden huurgarantie geven: noppes te Ganshoren
En als ikzelf met gebroken rug, 3 breuken dus, hulp vroeg bij de verhuis was het noppes.

Dus spreek me neit van sociale assistentes. Bezie die van de zw ovl str die hier was....(ik dacht dat het voor claire was)....niks meer van gehoord hoor en ik heb niks hulp gekregen al deze maanden.

Leer voor verppleegster
die heeft geen orde die haar slechte daden maskeert zoals artsen en advocaten. Want die mogen hun gang gaan.

Dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 6