Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: B Sibelga: electrabel en soortgenoten  (gelezen 2739 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
B Sibelga: electrabel en soortgenoten
« Gepost op: 22 januari 2010, 11:33:53 »
Beste oudjes en andere mensen

De tijd van Sibelgas, en men kwam uw meters van elektriciteit en gas opnemn en u betaalde is gedaan.

Men eheft deze maatschappijen die aan de Philips van de Brouckère gevestigd waren ferm de das omgedaan. Voor info stuurt men u door naar de city 2, waar u uren wacht om geen deftige info meer te krijgen. IK weet nog de vriendelijke dames toen, die me een tikket gaven, en 15 minuten was ik met plezier bediend. Forget it. Sibelga is ene klein gehucht achter de beurs eerst straat aan Bgda kant links en veel volk zie ik daar niet zitten. De werkenden staan er te praten en de informant receptie spreekt alleen Frans. Daar kan ik me druk om maken weet u. Ik wil wel de job overnemen met mijn 4 talen!

Goed: dus van de mutualiteit ga ik naar het ocmw, ga ik naar sibelga en kom toto de volgende constatatie beste jef:
budgetmeters in Brussel zijn door onze regering afgeschaft sinds 1 januari 2007. Eandis heeft ze allemaal moeten verwijderen. Leuk ech! Dus ga er niet voor naar en Ocmw want die doen niet meer.

Medicatie Ocmw, dan moet je echt aan een minimex zitten....moet je een papiertje vna je arts hebben.....en de tikketten van de medicatie laatste drie maanden. Tikketten gaan tegenwoordig via computer hoor via een kaart. Dus......noppes.

Wat elke mens wel kan doen is
als je sociaal tarief hebt, en je hebt schulden bij je leverancier dan neem je sibelga de site, in op de voorpagna staat een rood parapluutje. Daar klik je op en na alles gelezen te hebben vul je het blad daar in. Dan krijg je een voordeliger tarief tot als je de schulden afbetaald hebt maar hervalt nadien bij je vorige leverancier. Dat is dan ook het enige dat sibelga nog niet.

Men kan sociaal tarief hebben dus zoals ik maar als dat nu eens weg valt! Ja dan kan u even mailen naar inforgazelec.be of bellen anar 02/2092190
Daar kan u naar de pakketten kijken en er 1 aanschaffen.

Nadeel vind ik is dat dat enerzijds voor 2 jar of zo moet, en anderzijds maar voor 2 jaar is en dat u dan terug kan herbeginnen zokeken. Of men moest zo vriendelijk zijn u op voorhand te verwittigen van de vervaldag, en u een vers contract voorstellen. Gezien de onvriendelijkheid van personeel in instellingen tegenwoordig en de verfransing, denk ik niet ver te geraken.

De goede oude tijd met leuke bediening is voorbij. Volgens mij kan ik het al niet meer volgen dus wat moet dat voor oude mensen van 70 of meer zijn.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: B Sibelga: electrabel en soortgenoten
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2010, 13:57:18 »
Thierry kreeg dus iets wat ik niet krijg. Chansard.
Dolma

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2010, 17:33:28 »
euhm wat kreeg ik dan ?

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2010, 08:40:44 »
een meter zoals je schreef
wij niet meer
afgeschaft sinds 1.1.2007

dolma

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2010, 14:52:15 »
tja nu hij doet wat hij moet doen is dat best ok

maar moest ik weer niet van mijn vijs gemaakt hebben dan zat ik nu toch zonder 10ampere

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 4
Total: 4

© vierdewereldsyndicaat.org