Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Ziekenhuizen  (gelezen 3080 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Ziekenhuizen
« Gepost op: 17 december 2009, 11:18:17 »
Nu d emensen armer en armer worden
is eht een vasstaand feit dat ze zich niet meer deftig laten verzorgen.
Ik ook niet.
Wij bezien minder de artsen....minder de ziekenhuizen....en men lacht ons uit als we iets zeggen.(heb ik voor).
Maar de zieeknhuizen klinieken enz zetten zich samen. Goede klinieken zoals de oude st michel te Brussel, zijn opgenomen in een groter geheel europaziekenhuizen genoemd.
gebeurt ook met andere...elders....
Maar procimus oa, die europaziekenhuizen en zo, hebben ferm marmer gezet nu me hopen verbouwingswerken....(maar als je er ligt mag je geen geld hebben en geen gsm. Dus hoe kan je dan iets nuttigen in de plotts aangelegde kleine restaurantjes die ze er neergepoot hebben? Dus zitten die grotendeels leeg!!!). En die verlichte op de grond pijlen om je weg te vinden, zijn idioot.

Dus zij moeten hun marmer afbetalen. Wij komen as well as niet meer! kreeg ik hier een faktuur aan zonder groen papier(mut vond ook geen groen papier) want telkens ik dat heb doe ik dat met plakbriefje mut binnen hoor en dan betaal ik als ik al niet de 3de som betaalde aan de receptie. Trouwens ik zie nu pas, ben soms ook even dom ech, dat ik daar voor de lieve tandarts meer betaalde dan de Malibran(bij wie ik de totale som terug heb gekregen voor detartrage nu).
Dus zoeken ze nu achteruit omdat ze me niet meer zien....en zei de mut 07 dat mogen ze niet meer!!!! met hun groot doel hebben ze toen ik er was sept 08....nieuwe systemen computers gezet en moest ik  terug ingeponst worden en het oude kaartje grijs werd afgeschaft. Ze hebben er zeker systeem 3de betaler niet bijgezet.

En dat goed personeel, goede vriendinnen vna me, zijn buitengezet. ofwel meoten ze als verpleegster karrekens stompen. Men neem dus fr aan die geen deftig nl kennen(ervoor was er geen pobleem), en die vliegen buiten binnen de 3 maanden.

Komen ze in financiële problemen met dat marmer???

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: Ziekenhuizen
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2010, 11:47:55 »
Les geleerd bij de mutualiteit
indien een ziekenhuis u fakturen stuurt die het jaar over zijn 07 of 08 nu
dan moet u die niet meer betalen en...betaalt u die toch dan is het uit eigen zak want er is geen deftige faktuur opgemaakt geweest want u had dan een groen papiertje arts gekregen.
Dus niet betalen! Alarm!!!!

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2010, 13:52:10 »
waarom moet ik zwijgen!
Volgens d emut mag ik de som van 200 euro niet betalen die ze me vragen sinds 07. Ik betaal altijd 2.35 euro! groen papier in het bakje. het is meer dan 1 jaar en dan mag je neit betalen zei men me. En dreigen met rechtbank mag ook niet! IK hoor ze niet meer. Heb weer ferm de indruk dat ze mij als idioot zagen. proberen noemen ze dat! Ik zou hun luks marmer moeten betalen zeker! Pot op!

Waarom moet ik zwijgen!

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2012, 14:18:33 »
Het enige goede hospital te Brussel met superbekwaamheid is erasme. Dat is mijn constatatie na 11 jaar. Ok hetis frans en Nl... . Maar je bent er goed want ze analizeren je in stukes. ja rug onderkant   rbeen bovenkant  been knie  been vozet enz. En ze vinden het hoor!

Idem voor ander zaken!

Ik ben enfin in goede handen! da's alles wat ik vroeg. Nu n27.2 en avant marche!

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23702
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 11
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© vierdewereldsyndicaat.org