Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: de trots van de werkloze  (gelezen 3324 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
de trots van de werkloze
« Gepost op: 17 april 2011, 20:07:09 »
stel dat je ergens iets gaat drinken en de cafebaas laat jouw wachten en besteld mensen die na jouw zijn binnengekomen nog voor jouw. En dan komt hij opeens vragen wat je moet drinken - de meeste mensen zullen dan zeggen "ik wil bij u al niks meer drinken" en verlaten de zaak

stel dat je op een vrouw verliefd bent en je slooft je daarvoor uit en telkens wijst ze" je af - op de duur ga je dan zeggen van ik wil u al nie meer

maar stel dat je bij het soliciteren dus keer op keer wordt afgewezen en daarbij ook nog eens vernederd dan ga je op de duur dus ook zeggen  van foert ik wil al niet meer werken zenne

sommige werklozen zeggen dus dat ze niet willen werken maar dat is louter uit trots en menselijk en begrijpelijk (hoewel het mss wel dom is en zeker als ze dat zeggen bij de rva of ocmw ) - als ze moeten vertellen dat ze telkens worden afgewezen en vernederd dan voelen ze  dat vertellen op zich veelal nogmaals als een vernedering aan

dat kan je vergelijken met iemand die een blauwtje gelopen heeft bij een vrouw - die zal dat ook niet aan de grote klok hangen en zal liever zeggen dat hij van die vrouw niks moet hebben 

Offline steffie1980

• VIP
  • boefer
Re: de trots van de werkloze
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2011, 20:30:31 »
Nou en als je het wel eerlijk zegt dan krijg je te horen :
"Dat kan toch onmogelijk waar zijn."  ::)

Offline kameleon

• dakloze
Re: de trots van de werkloze
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2011, 22:09:51 »
Bij de VDAB zat ik in zo een speciaal traject waarbij werkgevers verplicht moeten doorgeven aan de VDAB waarom ze me niet willen aanwerven.
-De persoon die zich bezighoudt met sollicitanten is in vakantie
-Mijn sollicitatie was verloren gegaan
-Plots was ik te laat

En de VDAB die stond erbij en keek ernaar.........

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 2
Total: 2

© vierdewereldsyndicaat.org