Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: RVA v/s VDAB  (gelezen 3863 keer)

Offline Celtor

• VIP
  • blueke
  • *
RVA v/s VDAB
« Gepost op: 8 november 2010, 20:24:33 »
Zijn er hier mensen die al eens voorgehad hebben dat iemand van de vdab hen doorgaf wegens niet goed meewerken ?

Is het zo dat een transactie van vdab naar RVA ( wegens niet meewerken of weigeren opleiding of niet tekenen van overeenkomst )steeds leidt tot een schorsing , of is het al eens voorgevallen dat de RVA niet overgaat tot schorsing , ondanks bevindingen van VDAB ?
Is het zo dat bovenstaande steeds leiden tot de zwaarste sanctie ( hoeveel) ?

Ik neem aan dat wanneer de vdab een transactie doet naar rva , de werkloze toch nog wordt opgeroepen om zich te verdedigen ?

Soms dreigen bepaalde vdab begeleiders wel met schorsing RVA, maar doen ze dit achteraf dan wel , want ik neem aan dat ze toch wel tweemaal nadenken dat ze die mens in dikke shit kunnen steken .

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
Re: RVA v/s VDAB
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2010, 12:17:18 »
Ze dreigen er wel fel mee en dan moet je het één en ander tegen elkaar afwegen. het hangt sterk af van je persoonlijke situatie. Kan je een (tijdelijke) schorsing overbruggen, dan kan je dwarliggen overwegen. Indien niet... best van mee te werken.

Verder kan ik er niet veel over zeggen, alleen dit: bij mijn contacten stelde ik vast dat beide een grondige hekel aan elkaar hebben. Dat kan mogelijks in je voordeel werken.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 2
Total: 2

© vierdewereldsyndicaat.org