Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Werklozen als bijzitters  (gelezen 2624 keer)

Offline Angel

• blueke
  • *
Werklozen als bijzitters
« Gepost op: 13 september 2012, 08:35:54 »
De eerste bijzitters voor de komende verkiezingen hebben hun oproep al gehad. Velen zijn misnoegd omdat ze opgeroepen zijn, wat heel normaal is, ik was ook zo een paar jaar geleden, wie niet, maar waar ik het vliegend schijt van krijg is dit: op de radio werd erover gesproken, kwam er daar een of ander huppeltrutje aan de telefoon efkes zeggen dat ze de werklozen maar moesten oproepen om daar te gaan zitten, die hebben tijjjjjjjjjjjjjd genoeg en zo wordt de brave werkende mensen hune vrije zondag niet afgenomen. Hmgrrrrrrrrrrrr. Als het even kon had ik da mens door de radio getrokken. Het is een eeuwenoud excuus dat bij elke verkiezingen wel wordt gebruikt maar zij deed alsof ze op een gewèldig idee was gekomen. Jaja, pest de werklozen nog maar wat meer, waarom niet? Wij zijn ook mensen en niet minderwaardig omdat we werkloos zijn en net zomin als de brave werkmens gaan wij graag bijzitten (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Sorry, dit moest er efkes uit.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23700
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 15
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 6