Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: de verse regering  (gelezen 29528 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: de verse regering
« Reactie #50 Gepost op: 27 oktober 2009, 19:25:16 »
Die regerng stinkt niet alleen jefke. Ze nemen besluiten voer het leven van zieken en armen met wetten en rechtbanken. En lees wat de dochter van Onkelinx mag want mama betaalt. IK heb nog altijd dat geld voor de medicatie niet. Dat wordt zeer nodig hoor. En dan veegt men daar snel de vod door.....zwoijglicht dat minister van gezondheid, ervoor van justitie, haar dochter .....
dus is er geld voor drugs maar niet voor mijzelf en de medicatie en artsen(ook niet voor dat oud dametje zie andere rubriek).

Dat is schimmel, niet muf!

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #51 Gepost op: 5 november 2009, 10:28:27 »
Na onze meneer minister van buitenlandse zaken nu van Lier, hebben we Vanrompuy gekregen. Nu is er al sprake na 1 jaar van hem president van Europa te maken. Ik vind niet dat hij al veel deed en zeker niet voor ons. trouwens hij benatwoordt geen mail.
Letherme wel!

Wie gaat hem nu opvolgen   Onkelinx!  Met die dochter haar slecht gedrag gaat mama nog meer werken dus? Ze heeft haar mama juist nodig!

dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #52 Gepost op: 5 november 2009, 13:05:05 »
van rompuy hebben we niet gekregen die werd ons door de strot geramt

en als hij nu president van europa mag worden dan betekend dat dat de echte machthebbers achter de schermen die aan zijn touwtjes trekken heel tevreden van hem zijn en dat hij dus heel corrupt is

het is heel duidelijk dat hun media van van rompuy idd de nieuwe president van europa wil maken

en wat leterme betreft schrijven de kranten in de zin van  hij zal het helaas dus moeten worden  - terwijl hij destijds wel de keuze van de kiezer was - dus maw de kranten vinden het jammer dat die keuze nu toch gerespecteerd moet worden

leterme mag overduidelijk niet al te populair zijn en hij werd in het verleden ook al eerder aan de kant gezet en dat is verdacht

nu zou ik van hem nog precies willen weten wie er van de VN aan hem gevraagd heeft om welke mensen te doden en waarom - als hij dat niet open en bloot en volledig onthult wil ik hem niet als premier want ik wil geen premiers die medeplichtig zijn aan moord en zeker niet aan massamoord en die dergelijke feiten toedekken - weg met die psychopaten die ons land kapen

trouwens als de pers over van rompuy dan wel positief schrijft en als hij vd vn wel president van europa mag worden wat betekend dat dan ivm het vermoorden van mensen ? dat hij er wel mee ingestemd heeft soms ? in ieder geval is hij zeker op de hoogte van het feit dat de nwo ook zijn bevolking probeert te vergiftigen met vaccinaties - ik vraag me af of zijn kleinzoontje waar hij dit weekend op moest passen ook ingeent is - in mijn ogen is van rompuy een nog eens honderd keer grotere misdadiger dan marc dutroux en hij hoort niet thuis aan de top van europa maar in de gevangenis bij de andere psychopaten daar  
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline bloemsy

• blueke
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #53 Gepost op: 5 november 2009, 17:50:19 »
 :police: gooi die uitgeleefde kikker nu naar beneden
 >:D
Met zijne kop er tegen  ;D

Ja wate ben al goed bezig  :P
Geen bezoek voor heel zijn leven.

Geen water Geen brood.
Tot aan zijn Dood  :angel:

Ben nog veel te mild
Geef hem eerst een lekker spuit met wat Zilt  ;D

Ja als je naar de kerkers vliegt
Is dat een teken dat je liegt.

Hij kan roepen zo veel hij wilt.
Zal hem eens leren wat gedichten zijn.

Niet van ole ole
Maar van rot op ale ale

liefs Bloemsy  :-*

Een voor allen, allen tegen de armoede.
Los liever mijn mizerie op, anderen steken juist maar het mes iin je rug !

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #54 Gepost op: 7 november 2009, 15:08:32 »
Ik braaf bengeltje...
bloemsy je bent ne toffe
zelden doet me iemand lachen hoor
ik grinnik even mee

je blijft toch nog lang op de site ech!

Dat heet elkaar moraal opkrikken zie

dolma

Offline bloemsy

• blueke
  • *
« Reactie #55 Gepost op: 7 november 2009, 17:09:59 »
Dolma, zo lang ze mij niet weer in zottekot stoppen blijf ik  :P
Wand zijn daar ook niet allemaal zieke mensen hoor, neen heb daar mensen gezien daklozen die ze vilproppen met zware maar dan ook zware medikatie en als ze er dan aan verslaafd zijn mogen ze weer naar huis  :o al weten ze heel goed dat ze binnegebracht zijn om dat ze dakloos zijn  ::)

Liefs Bloemsy  :-*

Een voor allen,allen tegen de armoede.
Los liever mijn mizerie op, anderen steken juist maar het mes iin je rug !

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #56 Gepost op: 11 december 2009, 10:34:23 »
Ik hou die ministers wel noodgedwongen voor ons allen in het oog. Telens vna regering en minister wisselen gaat niet.

trouwens die vna gehandicapten antwoordt niet en Onkelinx ook niet.... en het is 10.012.2009 ....

dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #57 Gepost op: 11 december 2009, 13:08:48 »
Beste regering
Ik zend u volgend prentje
Dat is omdat ik geen rv krijg met die minister vna gehandicapten. Zo wreek ik me dus.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #58 Gepost op: 22 februari 2010, 19:54:05 »
Die van gehandicpaten is veranderd ondertussen
fernandez fernandez, wetstraat 51
is nu Delizée: 50 Bld du jardin botanique (in de belastingen) naast de gehandicapten waarvan hij minister is.

Waar Is fernandez naartoe? Spoorloos!

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #59 Gepost op: 26 april 2010, 19:52:01 »
Dag letherme 2 op 26.04.2010
Nu zit ik helemaal in de rats.
Wat nu gedaan voor mij?
Wat nu gedaan voor vele Brusselse arme mensen
Wat nu gedaan om ons te verdedigen als vlaming tegen de vreemden en walen?

Als ik weg kan was ik al weg.

Merci
Dolma

Offline midzomernacht

• VIP
  • blueke
  • *
« Reactie #60 Gepost op: 19 mei 2010, 00:07:03 »

"De N-VA wil elke werkzoekende een nieuwe kans op de arbeidsmarkt garanderen, maar verwacht in ruil werk- en opleidingsbereidheid. Als het van de partij afhangt, verliest wie niet ingaat op een passende vacature of beroepsopleiding het recht op een uitkering.

Dat staat in het verkiezingsprogramma van de partij. Een 'drietrapsraket' moet elke werkzoekende de garantie bieden dat hij of zij een nieuwe start kan nemen op de arbeidsmarkt.

In een eerste fase, tijdens de eerste zes tot twaalf maanden van de werkloosheid, moet de werkloze intensief begeleid en indien nodig bijgeschoold worden.

Werkzoekenden die langer dan een jaar werkloos zijn, worden
geholpen met een loonkostpremie voor werkgevers uit de privésector die dergelijke werkzoekenden in dienst nemen.

Na twee jaar krijgen werkzoekenden de garantie op een tijdelijke werkervaring in de non-profitsector en de (semi)publieke sector.

'Evenwicht tussen rechten en plichten'

Maar tegenover dat 'recht op werk' staat volgens de partij dat  werkzoekenden een 'passend gevolg' moeten geven aan het aanbod.

Danny Pieters, hoogleraar socialezekerheidsrecht en kandidaat op de Senaatslijst, zei dinsdag dat de N-VA een nieuw evenwicht wil tussen de rechten en de plichten van werkzoekenden door toe te zien op hun werk- en opleidingsbereidheid.

Wie niet ingaat op een passende vacature of beroepsopleiding, verliest zijn of haar recht op een uitkering. Een werkloosheidsuitkering is geen eeuwig verworven recht, aldus Pieters."

Bron: Knack.be

Volgens andere bronnen wil de N-VA de werkloosheidsuitkering ook laten "uitdoven" bij langdurige werkloosheid.
Anders gezegd: de armsten gaan de crisis betalen.
Deze maatregel werkt machtsmisbruik, willekeur en repressie in de hand. Want wat is een passende vacature en een passend gevolg? In een tijd waar geen fatsoenlijk werk te vinden is en bedrijven over kop gaan, is dit scenario Kafkaiaans.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #61 Gepost op: 19 mei 2010, 12:32:14 »
Uw uitleg klinkt prima
voor enige weken zei ik dat franstalig dametje met ziek kind dat 4 maanden via rbeifsrehtbank Brussel, geen tegemoetkoming kreeg. Ik vind dat ongehoord.

Reden:
ikzelf kan van al die werkaanbiedingen niks meer lezen. IK besprak het gisteren met de sociale assistente vna de mutualiteit, die me spontaan zei, alles klinkt engels ech. Men is uit op tittels tegenwoordig. De gewone mens verwacht tittels van de aard van:
bediende
all roudn bediende
secretaresse
directeiesecretaresse
boekhouder
enz
en wil graag weten wat die firma juist doet(wat er dikwijls niet in staat, om dan na te zien in welke categorie men terecht komt, en zo toch de juiste pree te vragen).

Zo kreeg ik verleden week van selor.be (de staat ech) aan:
iets voor de luchtsektor: begeleiden van piloten bij landing of zo.
IK dus ga als bediende piloten laten landen!

Ik hoop dat het een vergissing was.

IK raad aan: als u een kaartje voor een job krijgt, er uw eigen cv aan te hangen, en het antwoord van de baas als die wel wil antwoorden. Tegenwoordig is antwoorden te vermoeiend geworden, wat men vroeger toch deed. Telkens er toch 1 een antwoord geeft, bedank ik hen dan voor de beleefdheid.

Wellicht kon dat Franstalig vrouwke met ziek kind, niks lezen van de advertenties in Le Vlan en De Metro, enz.... of een andere zeer dure krant tegenwoordig.

Dus mag een politieke partij mij eens de juiste vertalingen geven van wat interimburelen me aanbieden als job, want ook ik kan dat niet lezen. En zeg me ook eens wat bachelor en zo is, want dat bestond niet in mijn tijd.

Dolma

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #62 Gepost op: 10 juni 2010, 12:40:06 »
juni de 13de 2010
Onze bert staat op de senaat    sp    nr 3
voor hem stem ik en voor geen ander zie
omdat die man, goedendag zegt in de nieuwstraat(met een mooie jonge dame naast hem)
Dat was enige maandne gleden maar hij spreekt zo lief over zijn familie ech
Dat is een familie
En hij is niet zo een sloeber als die anderen. Hij moet gewoon dat stompke vooruit krijgen. En ik hoop geen gelijk te krijgen met het feit dat ze de senaat gaan afschaffen want dan zit hij zonder job.

Ik wil hem meer in brussel zien want ik heb de buurvrouw gezegd dat deze sympathieke man, de oorzaak is van dat zij geen geld hoeft te betalen Nederlands te leren en dat de diploma's offocieel zijn. En dat telt voor ne franstalige!

Nee dat is geen belover en neusuithaler.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #63 Gepost op: 16 november 2011, 17:27:06 »
Binnnejkort een di rupo regering ech. het is nu eind november 2011 al boel met Herman De croo(en had die niet gestookt dan hadden we al die problmeen niet) en ik hoorde hem zeggen dat de werklozen maar moeten werken. De mensen spraken erover op de tram tegen elkaar vandaag. Dat is totala ongehoord en ik zie mijn eigen werkpost, ik kan niks lezen van wat z eme aanbieden. Zeg dan toch bediende, all roudn bediende, secretaresse, boekhouder, enz. Moet zggen dat zelfs d eVdab niet weet wat er geschrven staat want het is english. Gesofisttikeerde uitdrukkingen om wat te zeggen?

Als ikzelf te Brussel als belg en vlaming, gene appartement kan vinden onder de 600 euro+kosten en de dopper heef tmaar 700 euro ....hoe komt die dan rond? Stel Di Rupo neemt hem een deel af.....vliegen we dan allen naar Ocmw!

Een werkloze en zieke mag maar 907 euro hebben per maand om recht te hebben op een prodeo advocaat!

Sommige werkenden werken de hele dag en bedelen aan de Naamse poort want ze kunnen dat huurgeld t e Brussle niet meer betalen. ER moet dus veel gedaan worden om hun geld te verbeteren en niet door ze meer te belasten!

Binnenkort tik ik hier de nieuwe lijst ministers.

IK ga nu toch eens zeggen dat Magda Aelvoet in 2001 goed op weg was om mensen die gehandicapt waren te helpen tegen die artsen van de zw ovl str met hun stoutigheden. Ikzelf was er slahtoffer van en ik heb dat gemeld. Onkelinx en Delizée namen het onlangs over maar wisten niet waar Aelvoet mee bezig was want ze zeggen het elkaar niet en geven elkaar de dossiers niet door. IK heb al gezegd dat ze bij ministerverandering verhuizen en alles buiten gooien! Wij kunnen hun gerief toch gebruiken denk ik dan!

Maar die 2 laatste dus deden volgens mij zeer slecht hun werk en in mijn geval weten die zelfs nit dat ik 3 operaties had dit jaar! Dus kan zo ene minister geen realistische brief schrijven aan mij met uitleg, als hij door niemand op de hoogte gebracht werd! Mijn advocaat zit er dus bij en zegt hem niks! Dus kan dat dossier daar nog lang liggen!

En als ze dan nog gaan knijpen in de uitkering van zieke mensen zoals ik.....denk ik nog meer aan Nostradamus die dat alles voorspelde! Echt opvallend.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
« Reactie #64 Gepost op: 16 november 2011, 17:57:16 »
nostradamus was een gedrogeerde afvallige jood die zijn occulte voorspellingen zodanig vaag heeft opgesteld dat je ze altijd wel ergens op kan toepassen

en of je hier binnekort de nieuwe ministers gaat intikken dat moet ik eerst zien en dan pas geloven - na 500 dagen generale repetitie na generale repetitie geloof ik er niks meer van dat er nog poppenkast gaat komen

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #65 Gepost op: 16 november 2011, 18:58:03 »
Ha poppenkast! Wat telt is dat ze het niet op de armen gemunt hebben....ik hoop het toch.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
« Reactie #66 Gepost op: 16 november 2011, 21:19:44 »
ik zal je iets verklappen dolma  ....

het probleem is helemaal niet dat ze geen regering kunnen vormen. het probleem is gewoon dat degenen die aan de touwtjes trekken vd belgische politieke poppenkast moeilijker en moeilijker marionetten bereidt vinden om het scenario te gaan spelen dat zij geschreven hebben.

zolang econmische macht achter de schermen heer en meester is en blijft vd politiek is politiek debat, zogenaamde democratie, verkiezingen enz zinloos. het agenda vd nieuwe regering ligt al jaren vast en de vraag is dus niet welk agenda er zal komen, maar wel wie er corrupt genoeg is en goed genoeg kan liegen om het aan de bevolking te trachten verkopen.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #67 Gepost op: 17 november 2011, 12:57:08 »
Ik wacht op de volgende minister gezondheid!

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23700
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 19
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© vierdewereldsyndicaat.org