Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Steven ’muffinman’ De Geynst eindelijk vrijgesproken.  (gelezen 2245 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Steven ’muffinman’ De Geynst eindelijk vrijgesproken.
« Gepost op: 9 februari 2012, 11:04:15 »
Gent- Vandaag werd in het Gentse Hof van Beroep eindelijk recht gesproken in de zaak van muffinman Steven De Geynst, die 2 jaar geleden door het Dendermondse parket werd gedagvaard wegens het ‘bedrieglijk wegnemen’ van 2 zakken oud/misbakken muffins uit een afvalcontainer van een Rupelmondse GB.

lees het volledige artikel

---------------------------------------

Een belangrijk precedent voor ons allemaal en bewijs dat recht nog altijd zegevieren kan als er maar genoeg mensen achter staan. Moesten al die activisten thuis gebleven zijn dan was Steven heel waarschijnlijk niet vrijgesproken geweest.

Offline Henrikhes

• blueke
  • *
Re: Steven ’muffinman’ De Geynst eindelijk vrijgesproken.
« Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2022, 22:06:09 »
alt nic 20mg met een spoel van 1 ohm en 14 watt. Je zult moeten experimenteren om precies de juiste spoel en kracht voor je vloeistof te krijgen. Ik gebruik een kersensmaak met een vleugje menthol, maar het kostte me een paar honderd dollar om dit te regelen cheap e-liquids. Veel weggegooide smaken lol. Je kunt het op 50 mg krijgen, maar dat is een beetje te veel voor mij.

leden
  • Totaal aantal leden: 470
  • Latest: Petrus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 13
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 2