Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Op msn gelezen ivm Presidnet Obama die mensen verwittigd ipv internet  (gelezen 2900 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Pas op wat je schrijft op sites zoals twitter en zo. Ook uw baas of zo leest mee en het kan tegen u gebruikt worden. .....

Dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Op msn gelezen ivm Presidnet Obama die mensen verwittigd ipv internet
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:23:18 »
obama wil inderdaad onze vrijheid op het internet afpakken - hij wil ons doen geloven dat dat nodig is omwille van terroristen - hij is een even grote leugenaar als bush - de VS is nog steeds een dictatuur want patriot act is nog steeds niet ingetrokken en met zijn plannen om internetvrijheden aan banden te leggen wil obama nog meer dictator worden dan bush al was

en gans de wereld ziet dat niet - omdat het een zwarte is - hij heeft beloofd om onmiddelijk bij zijn aantreden alle troepen uit irak terug te trekken - er is nog niet 1 soldaat terug gekomen intussen en hij heeft meer soldaten naar afganistan gestuurd en zodoende is obama dus een president die nog oorlogszuchtiger is dan zijn voorganger
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:26:45 »
je moet je van zo n zever allemaal niet bang laten maken dus - en zeker msn is een zeer zeeeeeeeer onbetrouwbare bron want van microsoft en dus bill gates en dus oppassen geblazen want die is echt voor geen ene haar te vertrouwen

blijf dus rustig al je meningen overal op het internet zetten en een baas die zich met dat opzoeken gaat bezig houden wat mis je daar nu eigenlijk aan ?
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2009, 12:09:31 »
Vandaag dacht ik zo bij mezelf:
hou het leven simpel, wees tevreden met elk ogenblik. en weet dat jij normaal bent. Laat de regeerders en zo maar zot worden(zoals ik die sociale assisten aanwees met de vinger).

Overal maken ze zo een tamtam van....doet me aan marie-Louise denken de overgrootmoeder denk ik van het frietkot te Elsene: ze zit in de zetel, kijkt tv, gaat eten in dat restoke voor minderbedeelden, en zegt niks meer. Laat ze maar doen, w ehebben toch niks te zeggen zegt ze.

Ik geef ze gelijk.

dolma

leden
  • Totaal aantal leden: 470
  • Latest: Petrus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online