Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: oplossing voor te hoge huurprijzen  (gelezen 3946 keer)

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
oplossing voor te hoge huurprijzen
« Gepost op: 2 juni 2008, 13:40:30 »
Gewoon maar om eens een theorietje te checken ...

Indien de mensen elk huis waar een plakaat "te huur" op staat zouden beschadigen door er bv stenen in de ruiten te gooien...

Op korte termijn zouden de huurprijzen hierdoor stijgen.

Maar ze kunnen niet hoger stijgen dan wat ervoor betaald kan worden.

Dus als de kosten blijven stijgen (=ramen telkens opnieuw beschadigd worden) wordt een verhuurhuis hoe langer hoe minder winstgevend.

Op den duur zou een huis verhuren niet veel meer opbrengen en zullen de huisjesmelkers een andere investering zoeken. Daardoor zou de prijs voor een woning ook ferm zakken.

Klopt dat of niet ? Wat denk je ?

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: oplossing voor te hoge huurprijzen
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2008, 14:27:29 »
als een bus volgens mij freedomdrummer  :D

maar wat helaas niet klopt vrees ik dat is ervan uitgaan dat alle mensen dat zouden gaan doen

ze pakken liever flitspalen - dat durven ze dan weer wel - om sneller met de auto te kunnen rijden - daar kunnen ze wel solidair en eendrachtig in zijn  ::)

sorry voor mijn pessimisme .... of is het realisme ?
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2008, 14:05:02 »
stel nu da elke werkloze moeilijk zou doen als hij naar de rva gaat voor controlegesprek

stel dat daar elke keer - keer op keer - voor elke werkloze - politie moet bijkomen

tenslotte iemand die u zonder inkomen zet = aantasting integriteit = wettelijke zelfverdediging ?

enfin en dan is het ook nog zo - als ene werkloze uit zijn dak gaat en op zo n facilitator zijn gezicht peert dan gaan ze zeggen - dat is ne zot

mor eigenlijk is da ergens de enige normale j- ust omdat hij zich niet zomaar zonder slag of stoot zijn hongeruitkering kunnen afpakken

in feite is elke vorm van onderdrukking altijd onbewust zelf gekozen - numeriek gezien is het onmogelijk om wereldwijd zoveel armen te onderdrukken - zonder hun toestemming - die helaas ook impliciet mag zijn - een passief gedogen - hoelang zal het nog duren ? want alleen en alleen daar hangt het maar van af 

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2008, 14:07:56 »
of stel dat morgen alle werklozen nu eens besluiten om eens te gaan werken  zoals iedereen altijd zo graag wil >:D

aan de kennedytunnel ofzo bvb  >:D >:D >:D - en de ring openbreken en kasseien op beginnen woelen enzo van die dingen  >:D >:D >:D

denk dat frankske van de kakbroek rap gedaan met kakken zal hebben dan

en wedden dat het weer niet goed gaat zijn als we dan al eens zijn gaan werken
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2008, 14:09:53 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2008, 14:12:11 »
tegen ne marokkaan durf ik nie makak zeggen ( ook nie bepaald behoefte aan mor soit )

tegen ne werkloze profiteur zeggen ? geen probleem lol

schuld van de werklozen he - zelf gekozen - ze kiezen ervoor om zich te laten doen en er niet op te slagen - de marokkanen doen dat anders - daar krijgt ge slaag van van 20 tegelijk - werklozen kunnen iets leren van marokkanen dus  >:D

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2008, 14:13:29 »
het is wel ergens waar

van alle underdogs zijn de mensen van de vierde wereld de grootste mietjes  >:D

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2008, 14:16:22 »
of wat je ook zou kunnen doen dat is gewoon in zo n veel te duur huis gaan wonen en gewoon niet betalen en u er alleen met gebruik van zoveel mogelijk staatsgeweld laten uitdrijven

als iedereen dat zou doen zou t ook rap gedaan zijn

maar waarom is t nie rap gedaan ?

schuld van de politiekers ? van de rijken ?

nee van al degeen (mezelf incl, behalve tot voor enkel jaren ) die ervoor kiezen om dat niet zo te doen en braafkes te blijven betalen
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2008, 17:39:08 by kobaf »

leden
  • Totaal aantal leden: 470
  • Latest: Petrus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 9
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6