aangezien we niet alleen op het internet aanwezig zijn zijn we heus ook wel op een andere manier bereikbaar.Ttz op alle plaatsen waar onze militanten en leden aanwezig zijn is het vws irl bereikbaar. Op dit ogenblik zijn we zodoende bereikbaar in lanaken, hamme, menen, londerzeel, ekeren, antwerpen, ...
onze militanten fungeren als locale aanspreekpunten - mensen kunnen er terecht voor een babbel, selfempowerement, en problemen met het ocmw. Onze locale militanten hebben dus ook een soort van waakfunctie - ze houden het ocmw in de gaten en zonodig mobiliseren ze de andere militanten die indien nodig overgaan tot directe actie om de rechten van de locale armen geeerbiedigd te zien.
Deze militanten beschikken meestal wel ook over een internetverbinding. Op het adres waar ik nu zit ( ik ben bij één van onze militanten op bezoek ) zaten twee mensen te posten op politics.be toen ik hier gisteren arriveerde. Er komt hier veel volk over de vloer waar ik nu ben en vws is hier niet onbekend merkte ik.
Maar toch heb je natuurlijk gelijk dat de digitale kloof een probleem vormt voor het bereiken van onze doelgroep
zelf gebruik ik thuis een computer die ik gratis heb verkregen doordat onze militant uit ekeren eens een rondschrijven heeft gedaan naar allerlei bedrijven met de vraag naar oude computers. We hebben er toen twee gekregen ( van basf )en als we er meer hadden kunnen gaan halen konden er dat nog meer zijn.
Voor de rest hebben we de know how aan boord om de armen als ze aan een internetverbinding kunnen geraken een volledig geinstalleerde en gebruiksklare computer af te leveren. Aangezien we tegen het kapitalisme zijn is het evident dat we op deze computer vrije gratis linux software installeren.
om tot slot eerlijk te zijn heb ik het zelf momenteel te druk om een mail op te stellen en me hiermee bezig te houden
kan iemand daar mss in bijspringen ?
dank bij voorbaat.
het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen