Ik zie graag de documentaires op de rtbf en zeker die woensdagavond juist na 20 uur. het ging over uw kinderen vermoorden.....deze week....en het zijn altijd interessante onderwerpen hoor.
Of een documentaire over eilanden en zo....vissers...Tibet....zie ik graag. Zeker dieren met stoten. Ik vind ze beter dan mensen.
het slechte mot je wat opzij zetten want je hebt gelijk, het maakt me agressief en kwaad. We zeggen dan wt ons kwaad maakt(voorbeeld die gesaboteerde softenonmens door de Bgda actiris/ of die vrouw met ziek kind die 4 maanden uitsluitsel kreeg). Ze moesten dat mens dat haar zo eits aan deed en van haar ene slechte ma wou maken, en het kind kan dodo gaan zonder verzorging, een ferm aanpakken! Maar als de arbeidsrechtbank misdadigers in brussel blijft gelijk geven....dan zijn we te ver beland. IK ben de enige die het beseft.
Dat ze de kinderen van die van actiris, eens voor de ogen van de moeders knijpen, of zo. krabben.....bijten! Die moeen ook niet verzorgd worden. Waar is het verschil?
Dolma