Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Het zal je maar gebeuren (EOS)  (gelezen 3094 keer)

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Tommeke
Het zal je maar gebeuren (EOS)
« Gepost op: 8 oktober 2008, 13:33:33 »
http://www.eo.nl/programma/tzaljemaargebeuren/2008-2009/page/-/episode.esp;jsessionid=5E121216C725B50F0C282536EEA57CC4.mmbase02?broadcast=9636818
Gisterenavond tijdens het zappen op deze reportage gestuit op NED 2.
Wordt zaterdagochtend heruitgezonden en ga ze nog eens terugzien ,want ik heb het begin gemist.
Het gaat over Louis en Ruud ,allebei jaren dakloos ,de eerste nog steeds ,de tweede geraakt er nu stilaan uit.

Ik vond ze niet zo slecht ,vooral omdat je alle onderliggende typerende zaken in beeld zag.
Ik denk niet dat de zogeheten sociale helpsters er zich bewust van waren ,maar het is zo gefilmd dat je jezelf duidelijk vragen stelt van hoe en waarom zo'n jonge tuttebel wel het recht heeft om iemand die haar vader kon zijn eens gaat zeggen wanneer hij wel of niet gediscrimineerd wordt.

Nee ,dan vond ik de ploegbaas van Ruud 1000x meer sociale helper dan dat jong kak...(zoals kobaf hier zou zeggen).

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
Re: Het zal je maar gebeuren (EOS)
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2008, 14:33:51 »
Shit, NED 2 kan ik met met kleerhangerantenne niet ontvangen. Kan iemand dat soms opnemen en ergens op youtube ofzo posten ?

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2008, 14:35:30 »
euhm ik ben het momenteel online aan t zien

http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=9893258

mss lukt het met die link ?
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Tommeke
« Reactie #3 Gepost op: 8 oktober 2008, 15:27:32 »
Shit, NED 2 kan ik met met kleerhangerantenne niet ontvangen. Kan iemand dat soms opnemen en ergens op youtube ofzo posten ?
Oeps...sorry...
Niet aan gedacht dat niet iedereen zomaar ergens een kabelaansluiting heeft steken waar hij/zij dan kostenloos nen tv op aansluit.
Die link werkt met Windows Media Player ,maar aangezien ik Microsoft-shit haat  ,had ik daar zelfs niet eens meer aan gedacht.
Goed opgemerkt van onze maat hier dus.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 6