Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: rechtbanken rechters  (gelezen 2742 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
rechtbanken rechters
« Gepost op: 10 juni 2008, 12:15:16 »
Verleden jaar 26.9.08 kreeg ik ene ongeval, bijna voor de deur. Mijn toestand is dus verergerd met daarvoor. de dader(f), goed de verzekering en dat staartje volgt nog. Maar vermits ze in fout is, laat ik doen....waarom zou ik daar een advokaat moeten voor nemen. de arts van de verzekering bevestigt toch dat ....ze in fout is.

Maar ik moet het ook aan de zw olv str zeggen, dus zeg ik het. De arts((een andere dan degenen die mijn been blokkeerde in 2002) zegt dat ik niks heb, dat alles genezen is. ja dat dat vel dicht groeide sinds 200 zal geen kat verwonderen, het zou er nog aan moeten mankeren. Maar mijn zenuwen zijn nu van boven tot onder in de rug naar d ekloten. Ik heb dus niks. Nu he ik wel een advokaat genomen...want het wordt zotte praat.

Waarom zou ik dus twee advokaten benodigen voor 1 ongeval?

Is het ene geldafzetterij? En als ik nu iets niet in proces wil trekken omdat ik weet dat jij een loesj individu met geld bent, waar ik toch bij verlies. ....erfenis voor familie ech.

IK vind dus dat ze overdrijven.

groetjes
dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0