Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: vraagje over rijk arm en justitie rechtbanken  (gelezen 3556 keer)

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
vraagje over rijk arm en justitie rechtbanken
« Gepost op: 29 november 2007, 09:23:39 »
Dat is de tweeede keer dit leven dat me dat opvalt:
een arts, die mijn linkerbeen omhoogtrok voor onderzoek en in het leven van elke dag doe ik liggend dat been niet omhoog blokkeerde me die zenuw na een operatie. Hij was rijk, ik arm dus, dus kan ik er niks tegen doen. Hij wint vanzelfsprekend bij een rechtbank zei men me. Hij kon zelfs dreigen dat ik mijn mond moest houden. Hij praktiseert nog altijd! We heben via magda Aelvoet een actie gehouden....en zelfs een heel gedeelte van de christelmijke mut maar....die vent heeft de eed afgelegd, dus sta ik daar voor arme stomme trut.

Een ex-huis baas is overleden. Ik heb drie maanden huurgarantie staan waar ik via de opvolgers niet aan kan....maar de opvolgers hebben geld.....dus blijf ik daar voor de basissom voor rijpe peer staan. De rechter belsist toch voor die rijken.

verbetering echter in zicht: mensen jullie mogen elk jaar de intresten van een borg huur opstrijken gaan. Ik wist dat niet en ga dat in januari doen. Dat geld hebben ze dan al niet.

belgacom zendt hier een technieker die mij en marie 2 maanden gecoulonneer dheeft met de pinnekens van onze telefoon uit te trekken in de kelder. Gisteren zei de adviserende advocaat van de gemeente hier me dat ik wel een brief aan belgacom mag sturen om dat te zeggen aan belgacom dus en een

Allez, waarom altijd alles voor de rijken en als je arm bent, niks.

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
Re: vraagje over rijk arm en justitie rechtbanken
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2007, 09:25:38 »
sorry te snel getikt
ander technieker te vragen voor het hele kwartier. Er was feen reden zoiets te doen en ik vind dat een sleutel aan elke telefoonmij moet gegeven worden. Ze mogen elkaar niet saboteren. Dus ik kan niks doen tegen belgacom want ze zijn rijk.

dolma

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: vraagje over rijk arm en justitie rechtbanken
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2007, 17:00:42 »
dat is inderdaad de klasse justitie

nog zo n bedenking van mij betreft het parlement

heeft er daar eigenlijk ooit al eens iemand ingezeten die ooit gehuurd heeft ? die gedopt heeft of die zelfs dakloos is geweest ?

uiteraard niet want wie niet rijk is geraakt gewoon niet in het parlement

voor de armen is dit land dus gewoon niet democratisch want wij hebben geen vertegenwoordigers die wetten kunnen indienen die onze belangen dienen. 

« Laatst bewerkt op: 18 november 2016, 16:41:41 by Twan »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 2
Total: 2

© vierdewereldsyndicaat.org