Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Opknapbeurt gevangenis dendermonde  (gelezen 3420 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Opknapbeurt gevangenis dendermonde
« Gepost op: 17 augustus 2007, 08:43:38 »
http://krantenkoppen.be/go.php?b=vrtnieuws&kID=26456

Justitie heeft veel geïnvesteerd in de gevangenis van Dendermonde. Deuren werden vervangen, er kwam hoogspanning op de buitenmuren en er is meer camerabewaking. Het journaal ging een kijkje nemen.
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline duncan

• boefer
Re: Opknapbeurt gevangenis dendermonde
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2007, 03:04:48 »
 >:( en da bos on het gevang da moe toch ook is opgepoetst worden hé , den dorpel alez kom men heeft geld genoeg zo ineens  ::)

Offline mahard

• blueke
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 20 september 2007, 16:15:53 »
Gevang, vervangen.

Geef het land de waarheid van geest die uit ieder van ons kan spreken, die zich in waarheid kunnen vinden.

Als we ons naar het woord herstellen is 2/3 van de gevangenissen leeg.
Wij weten hoe recht ons recht is, dus het onrecht uit ons recht! en 2/3 van de mensen die nu door het te kort van het besturingssysteem in de vergetelheid zijn gekomen.
Door horen en ordenen in begrip van geestelijke gewording, terug met ons.
Daar er plaats komt voor het bewuste kwaad niet het kwade uit noodzaak maar het kwade uit hebzucht.
Het kwaad dat door de zogezegde goede mensen ( beëdigde ) naar elkander wordt vergeven in het nadeel van eerlijke burgers die onbewust fout hebben gedaan.
Dit land heeft een hoge noot aan een oprecht hart naar het voordeel van gerechtigheid in gelijkheid voor ieder rang of stand.
Voor advocaten zijn wij een bron van inkomsten, staan we droog nemen ze wel een ander.
Dit kan niet de bedoeling zijn, naar een beschaving,  die zich in de wereld als voorbeeld wilt bewijzen en bemoeien.
Deze morgen 20/09/2007 ben ik naar het gerecht geweest met de vraag waneer ze stoppen mij door hun leugens en criminele activiteit te stalken.
Nu weet ik wat mij scheelt, gezegd door een onderzoeksrechter, wij moeten zelf voor ons recht zorgen, advocaten kun je niet vertrouwen.
Ik moet zijn in dit land alles wat zich naar de landelijke besturing tot misbruik kan stellen! zo ik weet wie ik kan vertrouwen.
Ik stel me de vraag hoeveel een aannemer ontvangt die het werk verplicht aan de bouwheer,
En bij fout hem straft door extra factuur.
Die dames en heren magiestraten zouden lachen als we het hun naar het voorbeeld zouden laten beleven.
Maar toch zij weten maar doen net of het zo erg niet is, wat ook waar is zolang je er geen slachtoffer van wordt of bent.
Conclusie renoveer de rechtsmens zo minder gevang voor meer gerechtigheid.
Een teleurgesteld burger is zwak en onzeker in het volbrengen van zijn taak zo hij niet naar behoren kan functioneren in het opvoeden van kinderen en verantwoordelijkheid naar onze maatschappij.
WarmHart

Offline duncan

• boefer
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2007, 23:33:01 »
 :) ik kon het zelf nooooooit zo mooi verwoord hebben ...echt een warm hartig geschreven idee ipv de donkere gruwel van een mens onwaardige cel .

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 12
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© vierdewereldsyndicaat.org