Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: metatags ed  (gelezen 3081 keer)

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
metatags ed
« Gepost op: 11 augustus 2007, 17:56:30 »
dit bericht oftwel de vertaling van Robert F. K.'s toespraak in april '68 heb ik ook opgegeven op "stumble upon", dat een soort van zap-werkbalk is waarmee je per onderwerp kan zappen van de ene naar de andere site.
Nederlandstalige gebruikers die in politiek of maatschappij geinteresseerd zijn zullen zo op die pagina komen wanneer ze op de "stumble-upon knop" klikken.
Als ze de pagina goed vinden kunnen ze "duimpje omhoog" stemmen zodat meer gebruikers met die interesse de pagina sneller te zien krijgen.

Er zullen nog wel van die sites zijn, en het zou niet slecht zijn als we dit forum een "boost" zouden kunnen geven zodat we meer mensen bereiken.

del.icio.us.com , technorati voor blogs, digg.it, google bookmarks, advertenties met Google AdWords en AdSense ...
 O0 ... commercial thinking for uncommercial lives  ???
« Laatst bewerkt op: 29 november 2016, 00:51:36 by Twan »

Offline duncan

• boefer
metatags ed
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2007, 02:46:00 »
Dienen boost is zo gebeurt en werkt al na paar maanden of weken als ik me der is mee bezig hou  ^-^

Kentge refferals en refferal programs en refferal sites ....enzovoort en verder ....veel verder eigenlijk.

Mé deze programs en refferenties ( refferals) kuntge zo op 123 meer bezoekers laten paseren op de site ....zo haalde ik ooit met mijn site toen er nog een teller op stond 5000 bezoekers per dag MEER dan het vlaams ministerie ...mochten ze nu is al die hits van die bezoekers mij uitbetalen dan zat ik hier ook nog hoor maar gans anders dan had ik bvb kunnen zeggen er staat nen studio klaar in ons ARMEN kasteel ofzo ...achja dromen maar  :-\

Being commercial in an uncomercialized land is to hard to share the knowledge of the greatness that whe call world wide web .
:-D

Zal deze site is op nen meta zoek robot zetten sé wedden datge der 5 per maand bij hebt +-   ;)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: metatags ed
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2007, 09:29:54 »
k vond dat onderwerp hier vanuit commercial thinking for uncommercial lives   O0 eigenlijk meer dan interessant genoeg om er nen topic van te maken.

ken er zelf wel niks vanaf, heb wel gemerkt dat hier best wel wat zoekrobots zitten

ik hou ook in het oog waar je met zoektermen zoals vierde wereld, armoede, enz op google ed terechtkomt.

hulp kunnen we in deze zeker nog gebruiken in alle geval.
ik zou dus zeggen laat jullie niet tegen houden en bedankt al op voorhand.
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: metatags ed
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2007, 22:33:21 »
up
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23703
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 10
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 3
Total: 3

© vierdewereldsyndicaat.org